Träningsnördar - här samlas vi!
Vad heter dina "handskar"? Tänkte googla och se... Har blodblåsor i händerna efter igår... @Studentpappa
Vad heter dina "handskar"? Tänkte googla och se... Har blodblåsor i händerna efter igår... @Studentpappa
Kvällsjogging, 5,5 km(5,40min/km) i nyinköpta träningskläder från Stadium. Har bara köpt Nike tights innan men SOC var bättre som första intryck. Soft! Stadium finns inte i Norge så säkert både lite nostalgi och patriotism inblandat.
Äntligen har jag lyckats komma igång riktigt bra med träning efter flera år i uppförsbacke. Jag är så tacksam till den sjukgymnast som gav mig rätt verktyg för snart två år sedan!
Måndag var jag på crosstraining, inte lika tufft längre.. Jobbigt ja men inte utmattande! Bra att formen går framåt.
Idag övade jag mig med skivstång med min pt. Snatch tror jag visst det hette. Jätte stora och tuffa skivor som typ inte väger något alls....
Så endel armgång i buren(med flytande kalk). Kommer längre och längre! Kul!
Bring Sally up verkar ju skoj....
Jag tänkte nog bara prova den som är närmast oss geografiskt. Nu tränar jag på två center: Sats och Elexia. Den ena ligger 3 min hemifrån och den andra 3 min från jobbet.... Elexia har nu köpt in typ allt man behöver för crossfit vad jag förstår. Men man har ju inte uppföljningen om man inte cashar ut för en pt.
Crossfit boxen jag tänker på ligger mitt i mellan. Så inte nära någonstans men i alla fall på vägen. Måste ju få det till praktiskt.... Men hoppas de ska vara bra!
Vi får inga bidrag alls till träning men å andra sidan kan jag gå och träna på arbetstid....
Äntligen duschad efter crosstraining ikväll. Ute, i solsken! Lycka!!!