Inlägg från: Maria1982 |Visa alla inlägg
  • Maria1982

Körde armar, axlar och mage igår. Får lätt grepp om triceps och axlar, men inte biceps. Det är en muskel jag sällan får träningingsvärk i... Lite trist. Men all träning gör ju nytta

Nu ska jag slänga mig på golvet och köra situps och armhäv, sen är det löpning och tillslut en cykeltur till och från jobb

• Maria1982

Samma här, tränar för MIN skull.
    Springer för att varva min styrketräning och mitt fysiskt tunga jobb.

Än så länge är det inte många som klagat

• Maria1982

Katitzii:
    Jag gav mig på halvvättern (154 km) med några fjuttiga km i benen/röven. Jag tog mig runt
    Man får gräva långt ner i fickan och ta fram pannbenet

• Maria1982

Onödiga kommentarer som "tjejer ska styrketräna.." undanbedes vänligen men bestämt nu.

Jag löptränar ju en del. Har börjat få ont i knän och en ljumske. Ska jag ignorera och tro att det går över med tiden eller ska jag lägga om träningen lite?

• Maria1982

Jag tränar ju styrka med, men har en tendens att alltid maxa Finns liksom ingen spärr...

• Maria1982

Stod i spegeln och tittade på mig själv idag... Nöjd om man bortser från sidorna!
    Har väl 5 cm fläsk att bli av med runt magen.
    Ger det 1 år med träning och kost, sen blir det op!

• Maria1982

Jag har börjat köra 20 armhäv, 20 dips och 25 knäböj direkt på morgonen.
    Kommer öka vart efter, men det får inte ta för lång tid. Måste ju hinna med dusch, barn och allt annat på morgonen

Springer som vanligt Har bara inte orkat engagera mig i tråden efter "ni vet vem".
    Kör mitt race liksom!

Nu har jag bytt jobb också. Sitter på innesälj, dagtid mån-fre, istället för skift och varannan helg.
    Man får tänka lite nu i början så att man inte stoppar för mycket i mun när yrket plötsligt blev stillasittande.

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!