Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Mollly skrev 2012-01-14 14:10:06 följande:
    Det blir nog ingen träning alls. Har fått lite bröstsmärtor. Har haft det ett tag. Vet inte riktigt vad det kan bero på. Så jag får nog ligga lite lågt ett tag. SUCKGråter
    Gå och kolla! När kommer det? Det kan ju vara allt från ångest, till hjärtat via träningsvärk i intercostalmuskelaturen... Och en massa däremellan.
    Tessou skrev 2012-01-14 09:05:03 följande:
    Om 1 timme blir det pump - härligt! Spännande med nytt pass också!! Sen ska jag, sonen och min kompis åka och shoppa!! Imorn är det dans-dags igen efter Juluppehåll!

Vad ska ni andra göra i helgen??
    Gött!!
    Jag har anmält mig till skivstång/spinning (Friskis svar på BP, med 30min spinning tillagt)

I övrigt. är jättetrött, men jag är ju lite deprimerad så. Dricker Baylis och äter godis.. en riktig junkfood weekend. Lite tömma kylen tämk. SYND om det ligger kvar lite chokald i skåpet, eller en slatt Bayli´s. Eller?

Packar Avresa mot Thailand måndag!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Mollly skrev 2012-01-14 18:48:57 följande:
    Jag ska ringa på Måndag. Hoppas på att få en tid snart. Det kommer lite då och då. Inte några speciella tillfällen direkt. Blir påmind när det hugger till, eller när det känns som hjärtat ska galoppera ur bröstkorgen. Känner av det lite mer om jag verkligen känner efter.  Men visst det kan ju vara hur mkt som helst. Inatt var det rätt jobbigt. Då var det precis som om någon hade en hand på bröstet och en hand på skuldran och sen tryckte allt vad dom orkade..

Det låter inte helt fel med en resa till ThailandSkrattande
    ..och då ska man åka in AKUT! *hötter med fingret och pekar på sjuksköterskekostymen*

Nåväl, nu får dom inte klä ut mig tills sjuksyster på ett tag, imorgon åker vi!

Idag blev det 90minpass, skivstång/spinn..  Undrar om man kan med att springa en runda på fm imorgon innan vi ska åka?
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Bye!
    Nu ska vi strax åka

Lite träning blir det, ingen vidare ordning på kosten och massa sand..

CU!

*radiotystnad råder från KAOS*
    HAd et gött!

• MissKaos

HEMMA!
    3 veckor i solen
    Träning: Japp! Gått på SATS klasser på hotellet Energy, Powerstep samt core. Och sprungit ett fåtal ggr. (i sanningen mestadels legat i blöt alt i solstolen och ätit glass..) Ska packa träningsväskan för imorgon blir det till gymmet, längtar eg ut och SPRINGA men det passar inte riktigt i morgondagens planering.

• MissKaos
    Mollly skrev 2012-02-08 19:49:04 följande:
    Igår var jag och körde ett skivstångspass. Jäklar vad jobbigt det var när man inte har tränat på 2 veckor typ. Imon är det dags för nästa skivstångspass.

Jag funderar på att börja spinna lite. Förbränner man fett bra när man spinnar?
    Ja, det gör man. MAn bränner bra på all cardioträning
  • MissKaos
    Tessou skrev 2012-02-09 18:33:15 följande:
    Igår var jag på cirkel och höjde en hel del - blev nästan chockad att jag orkade så mycket! Idag krånglar magen så jag missar kvällens boxning och morgondagens combat...... Jag och för mycket fibrer går inte ihop!

Vem här inne hade köpt LCHQ-boken?? Jag lånade den från biblioteket och läste den idag - jag gillar tänket! Så nu har jag beställt en egen - fanns massa recept som såg goooda ut!

Välkommen hem till kylan!
    LCHQ? Vad har jag missat nu? *nyfiken*

9km 52 min. Asjobbigt, men skönt! Fattar inte varför det vart så sketajobbigt att springa bara. Nu måst ejag igång igen, seedningsloppet för gbgvarvet går ju snart! Och snart är det gbgvarvet. Nästa vecka är det dax att påbörja den riktiga träningen för det, eller snarare den riktade.
  • MissKaos
    Beckaa skrev 2012-02-09 19:37:14 följande:
    Paulins nya bok
    www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9173630...

Dock är jag personligen lite skeptisk mot hans trendkänslighet. Ena dagen är det farligt med lågkolhydratkost och nästa släpper han en bok i ämnet...
     Ett sätt att tjäna pengar?
    Låter dock mer likt hur jag tänker än ren LCHF. 
    Så, en bild på mig. Testar om det fungerar.. Ska kopiera in en till om det gör det. Är nu inet taget för att "visa" kroppen men ja, ni ser väl ändå...

Minns att vi skulle lägga upp bilder om vi ville!
  • MissKaos
  • MissKaos
    Tessou skrev 2012-02-09 20:00:59 följande:
    Jättebra sida!

Har läst flera som skrivit det... jag har aldrig hört talas om honom  tidigare. Men jag tycker det verkar bra iaf, det är precis så som jag äter utan att jag visste att det hade ett namn!

Äntligen en till, jag har känt mig lite naken här i tråden Eller om nu någon mer lagt upp bilder så har jag missat, och ber om ursäkt!

Du ser ut att ha väldigt smala lår....? Eller är det bilden som är vriden eller så? Du har lika bröstkorg som mig, lite benig och utstickande Menar absolut inget illa, så jag hoppas du inte tar illa upp....
    Bildvinkeln på benen är väl inte den bästa..

Benig? Jag gillar att kalla det deffad

HAr väl lagt på mig ngt kilo nere i thailand, så jag är väl lite rundare nu tror jag. Antar att jag är rätt pinnig ja. Drar strl 26 på byxor i midjan. 172 lång.
  • MissKaos

..och nej, jag tog inte illa upp... Det är ju kul att höra vad andra ser. Själv ser man juu sig i spegeln varje dag, och ja. Vad ska man säga? Same same lixom.
    MInndes dina bilder och passade på nu när jag hade lite bikinibilder att bju på .-D

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!