Träningsnördar - här samlas vi!
Läggdax sov kasst inatt.
Jag fick en remiss till en sjukgymnast, men när jag ringde henne så tyckte hon att jag skulle till en annan sjukgymnast. Därför ringde jag den andra och fick tid tills idag. Det visade sig att jag hade rätt och att jag faktiskt skulle till den första. Som tur var så hade den första sjukgymnasten glömt att jag inte skulle till henne utan skickat mig en tid ändå. Snurrigt värre blev det.
Så skönt att det äntligen var nån som höll med mig. Jag har hela tiden hävdat att mina problem sitter i höften på vänster sida och att det sedan därifrån spridit sig, men nej det har tydligen varit fel på min nacke. Den här sjukgymnasten höll med mig om precis allt jag sa...synd bara att hon var specieliserad på nacke och bröstrygg. Nu får jag vänta ytterligare nästan två veckor innan jag får komma till den första. Suck! Då har till och med min sjukskrivning gått ut. Sjukt att det ska ta fyra veckor att ens komma till rätt sjukgymnast. Fast jag berättade vilka övningar jag gjorde och hon tyckte att jag skulle fortsätta med dem. Känner dessutom att de hjälper.
Idag lyckades jag till och med ta mig till ishallen och lyckades se 2x15 minuter hockeymatch.