Träningsnördar - här samlas vi!
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag fortsätter att vara sjukskriven, men kämpar på med mina övningar...så häftigt att märka hur väl kroppen reagerar på så relativt enkla övningar.
En vecka kvar till nästa besök hos sjukgymnasten och jag vill ha nya övningar. Egentligen är det väldigt bra övningar, men de delar av ryggen som inte tränas vill också bli tränade plus att jag vill träna min kondition. Fast jag kan fortfarande inte promenera, testade för nån dag sedan och det blev typ 500 meter max. Det börjar kännas att jag varit stillasittande i sex veckor.
När jag måste gå så har jag kryckor för att avlasta och då funkar det bättre. Fast jag vill inte utsätta ryggen och nacken för mycket, så nån promenad med dem blir det inte. Hoppas sjukgymnasten tycker motionscykel eller liknande är bra.
Annars är jag sjukt imponerad över hur snabbt kroppen återhämtar sig och tränar upp sig. Det är lite mer än en vecka sedan jag var till sjukgymnasten och jag känner redan stor skillnad. Fast samtidigt inser jag ju att jag har lång väg kvar med, jag får ju inte ge mig nu.