Inlägg från: MissKaos |Visa alla inlägg
  • MissKaos

Träningsnördar - här samlas vi!

Just det: Min son... Idag fick han välja mellan Pizza och sushi. (vi ville ha pizza -och trodde han skulle välja det) Vi fick sushi till lunch. Nu ville han inteha mer ostbågar -för då får jag ont i magen. Han vill ha en macka.
    ÄR VI ENS SLÄKT?

Vi har ätit gofika med croissant med choklad i till mig *mumms* och han fick sin älskade donut med rosa glasyr o kex. Men ändå...  Det är lite kul.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    Underbar skrev 2012-07-13 20:04:48 följande:
    Jag är iofs gravid nu men sen när jag blivit hel igen och redo för träning så vill jag bli nedrans fit!
    Så ja, minska fett och öka muskelmassa är ju ett måste för det.
    Jag har massor av flabbigt gäddhäng, flabbiga lår och flabbig mage med lite överhäng...ojämn i underkant är den med...såå fult!
    Jag vill bli tajt! Om det ens är möjligt utan att ta till läbbig kirurgi
    Jao, jag vill påstå att det är det. OM du scrollar bakåt i tråden så finns en "under ammning"s bild och efter en del träning och HÅRD kostkontroll. Jag är inte perfekt på ngt vis -men nog tusan är det en skillnad på fotona.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Det där lät självgott... Inte riktigt så menat.. Finns många fler att kolla på... Just NU är jag inte 100% nöjd -vill deffa lite.

• MissKaos

VAr igår jag postade dom

• MissKaos

Inlägg 4991 och några framåt.

• MissKaos
    Underbar skrev 2012-07-13 20:30:09 följande:
    Hittade dom! Vältränad som tusan ju!
    Har barn. Hormon beh innan grav.. Var rätt fet om man säger så.
    HAr dock bakgrund som gruppträningsinstruktör och träningstokig..

NU! Fira semestern med en masas gött att äta!

Tack, föresten
    MissMe83 skrev 2012-07-13 20:30:43 följande:
    Super snygg misskaos
    TAck.
  • MissKaos
    Underbar skrev 2012-07-13 20:36:35 följande:
    Men HUR fet var du innan? hehe
    +15..
    MissMe83 skrev 2012-07-13 20:41:54 följande:
    Umderbar: grattis till bebis Föresten. När är det dax?
    Vi väntar barn från Ryssland inom ett år tror vi det är dax
    Grattis! Vänta barn är lika spännande (och jobbigt) oavsett HUR man väntar det.
    MissMe83 skrev 2012-07-13 20:59:08 följande:
    Det har varit en fruktansvärd väg hit, att acceptera att man aldrig får vara gravid. Men nu har acceptansen äntligen infunnit sig och jag kan äntligen ärligt säga att jag är lycklig på alla plan. Men fy vad jobbigt det har varit. Och äntligen kan jag bli glad för andras graviditet.
    Har du fler barn eller det är första knodden nu?
    JAg började acceptera. då blev jag gravid. GRYM tur. Min lycka, min ögonsten. Och ja, det är en gåva att få vara gravid. MEn resultatet: Ett barn: Kommer du få. MIn kusins adopterade är litka önskad som min bio. Och lika underbar, såklart (enligt SIN mamma och pappa... )
    JAg är så tacksam. Ditt inlägg gör mig ännu mer tacksam. (hoppas du förstår vad jag menar) Det är inte självklart att få vara gravid, itne alls.
    JAg fösöker nu acceptera att det kanske inte blir fler barn. Men men, jag har ett!!
    Åh, hoppas du har en liten en i ditt hus snart.
  • MissKaos
    Ziraya skrev 2012-07-14 14:44:17 följande:
    Usch, jag har grym träningsvärk i axlarna i dag! Det gjorde ont när jag skulle sova :( Det gör liksom ont på framsidan av varje axel, precis där armen möter torson.
    Du har ett musklefäste där. På med voltarengel och i med Ipren!

ÖM i ett kna Efter att ha snubblat över en kratta.

8km återhämtande löpning
  • MissKaos
    Wilowa skrev 2012-07-14 16:30:01 följande:
    Fast voltarengel ska man vara försiktig med nu på sommaren, det kan ge blåsor upp till två veckor efteråt om det kommer sol på området man smörjt...fast det spelar kanske inten roll denna sommar då solen lyser med sin frånvaro. Det kanske är så med liniment med, men det står inget om det på min tub i alla fall. För några år sedan när jag löptränade, så var jag med i en löptråd här på fl och där var det några som fick problem med blåsor.
    Smörj innan sängen.
  • MissKaos

*phu*
    Sonen har landat i tv soffan med Piff och Puff på DVD och en skål godis. Första lediga dagen: Tvättat ocvh grejjat och sprungit. Men ajaj, nu är knäeet ömt Deppigt! Jäkla SKIT att snava på den där krattan. Jag som hade tänkt ha tid med träning nu när man är ledig Vila imorgon kanske. Eller gymmet, CT och core/överkropp kan jag ju köra. Och stretcha igenom ordentligt. Det behövs

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!