Träningsnördar - här samlas vi!
MissMe83 skrev 2012-08-20 21:02:41 följande:
Tjoho!!! Idag kom mitt 8 veckors träningsprogram av min pt. Förstår inte hälften av övningarna men det får man ta reda på. Bra bilder har han skickat med i alla fall. Nu ska jag se ut som ett fån på gymmet med höga upplopp och allt möjligt galet 
Han kräver konditions träning i form av löpning så mina ben bara måste bli bra!!!!
Han kan inte bara kräva -det måste fungera utan skador med! Men nu vet du ju vad som är fel så det är bara att ösa! upphopp är grymt bra träning

En sak jag itne har gjort på länge som är bra -hopprep! Jobbigt men nyttigt.
Sådär, min 45min dvd (core) gjord. Lunchträningen blev ju "bara" 5,5 km löpning -lite mindre idag men mkt mer igår. Så kan det vara! Min kropp känns lite allmänt öm nu! Planeringen är löpning t/fr jobbet imorgon 10+10-15km beroende på ork. Och onsdag spin 45 (kortaintervaller mot max puls) och en genomkörare i gymmet.
SEN kommer årets stora ÅterHämtning! Önska mig lycka till, jag är inte grym på att vila... Hade tänkt vila T R E dagar ISTRÄCK. Har inte hänt sedan mor fick Nils.. Sen blir det att kommaigång igen, lugnt. sön, ngn form av träning tis och tors. 3 pass på Kreta! Jag är nog konstig -för mig är tre ggr på en vecka vila, för andra är det normalt -eller en lyckad träningsvecka..
Godnatt bäjbs!