-
-
Svar på tråden vad tycker ni om namnet Hailey? Är det för ovanligt och konstigt?
-
Min dotter på 2 år heter Hailey. Leah som mellannamn. Min sambo är amerikan så namnet känns väldigt lämpligt. Hon har även hans efternamn så alla namnen flyter ihop fint. Och jag har hört många människor säga att det är ett fint namn för att vara ett ovanligt tilltalsnamn i Sverige så något "white trash" är bara löjligt
-
det betyder inte att människan blir det. det bara låter så och sr ut så på papper. Ännu värre med ett svenskt efternamn- Detta är min åsikt och inget att bli ledsen över. Jag är bara en i mängden bland alla åsikter.Ellenö skrev 2011-07-09 22:21:22 följande:Kan tillägga att våran dotter som vi redan har har också ett amerikanskt förnamn och hon är inte white trash hon är bara underbar :) och dom heter bäckström i efternamn.
-
Ja är inte lessen:) du är faktiskt den första som sagt så alla andra jag mött tycker tvärt om, men det är ju tur att man är olika för det vore ju inge roligt om alla hade samma namn.Amelle skrev 2011-07-09 22:27:44 följande:det betyder inte att människan blir det. det bara låter så och sr ut så på papper. Ännu värre med ett svenskt efternamn- Detta är min åsikt och inget att bli ledsen över. Jag är bara en i mängden bland alla åsikter.
-
Ellenö skrev 2011-07-09 22:37:06 följande:Ja är inte lessen:) du är faktiskt den första som sagt så alla andra jag mött tycker tvärt om, men det är ju tur att man är olika för det vore ju inge roligt om alla hade samma namn.
-
Jag tycker man ska välja det namnet man själv gillar bäst på sitt barn utan att tänka så mycket på vad andra tycker
-
Tycker det är ett jättefint namn!!!!
-
Jättefint namn!
-
Det låter tyvärr förfärligt
-
Om du känner att du vill att DITT barn ska ha detta namn så tycker jag verkligen att du ska ta d! Jag känner ett par o deras dotter heter hailey, dom e svenskar o har ett svenskt efternamn. Inget fel me d
-
Jag tycker att man ska tänka på vad man sätter sitt barn i för situation med det namn man väljer. Också.pecosita skrev 2011-07-09 22:45:29 följande:Jag tycker man ska välja det namnet man själv gillar bäst på sitt barn utan att tänka så mycket på vad andra tycker