Colourful skrev 2011-08-01 12:55:43 följande:
Vårtur2010: jag bor också i södra Halland. :) Var gick du? Ska göra mitt första IVF snart, börjar spraya i morgon. Men om det inte skulle funka så vore det absolut något att prova på.
Har gått hos Stefan Bokström i Halmstad, vet att han har och har haft många med fert problem. Tycker han är trevlig, har studerat i omgångar i Kina osv. Det jag tyckte var så bra är att han gör allt, själv är jag rädd för nålar och hade stålsatt mig inför akupunktur eftersom alla sa att det är bäst. Efter samtal med honom så förklarade han att det spelar ingen roll vad man väljer, kroppen aktiveras ändå. Det kändes bra att gå hos honom och om jag passerar v 12 och allt går bra så kommer jag gå tillbaka till honom under graviditeten bara för att få lite extra genomströmning i kroppen. Fram till v 12 vill han inte göra det och inget efter ET/FET heller, sen pratade han om att det är ytterliggare en period under graviditeten som man inte ska göra akupunktur el liknande men det är ett senare problem och det har han koll på.
Kan verkligen rekommendera honom om det inte lyckas för er, kan kanske vara bra för dig att veta att du ska köra igång så fort som möjligt om detta försöket misslyckas. Räkna med att du får gå ungefär 1 gång/vecka men eftersom hela mitt allmäntillstånd förbättrades så slapp jag en hel del bivärkningar av hormonbehandlingen och mådde mycket bättre sista gången än de andra..
Lycka till med ert försök