Ostimulerad FET symtom tråden.
Hej! Jag gick igenom en FET i ostimulerad cykel i våras. Den tredje juni sattes ett tvådagarsodlat ägg in. Jag hade gått på akupunktur 1 g/v i några månader och tog örter som akupunktören rekomenderade. Akupunktören rekomenderade att jag skulle ta progesteron efter ÄL för att hjälpa ytterligare. Jag hade progesteron kvar sedan tidigare ivf och tog dessa i smyg utan läkarens vetskap. Jag vet inte om detta var vad som behövdes, men ägget tog sig och till råga på allt lyckades vi göra en hemmagjord bebis också. Så nu ligger det två små i min mage och brottas! Det är konstatetat 2-äggstvillingar och det skiljer tre dagar på pluttarna. Jag är själv helt övertygad om att det var progesteronet som hjälpte, och om allt går bra nu och vi ev vill ha fler barn i framtiden ska jag försöka få tag i progesteron och prova igen. Jg hoppas så att det går vägen för er allihop, för jag vet hur fruktansvärt jobbigt det är! ( Jag måste bara säga att läkarna tyckte det var onödigt att ta progesteron i naturlig cykel, men det kändes bättre i kroppen i alla fall...)