• M karl

Ostimulerad FET symtom tråden.

Tortellini: Vad roligt att ni verkligen lyckats denna gång. Jag kör ostimulerat FET denna gång och jag använder också progesteron på eget bevåg. Återstår dock 9 dagar innan vi vet om vi lyckats på vårt 3:e försök.

• M karl
    hemulen skrev 2011-09-18 07:45:12 följande:
    Nej fy fasen, besviken igen... Testade igår kväll på RD 11, men inget plus och i natt kom tant röd... Ont som fan gjorde det också så det gick inte att sova . Fy vad less jag är på att vänta på bebis, har hållit på i snart 1,5 år.
    Men usch vad tråkigt! Och livet är så himla orättvist, att vissa får vänta så länge på sin graviditet.
    Styrke kramar till dig.
  • M karl
    intensiv längtan skrev 2011-09-23 08:56:42 följande:
    Hej!

Vilken passande tråd, gjorde precis ett ostimulerat FET och hoppas att det är ok att jag smiter in och ställer en fråga. Tar ni något progesteron nu efter insättningen och i sådana fall hur mycket?
    Jag använder progesteron även fast det är ett ostimulerat FET. Jag har ingen regelbunden menscykel och vi tog det säkra före det osäkra denna gång. Imorse plussade jag så att än så länge har det gått bra.
  • M karl
    intensiv längtan skrev 2011-09-24 08:00:37 följande:
    Stort grattis fipochi och diamonds!!! Vad härligt! Jag tar progesteron en gång om dagen men är lite orolig för att det är för lite. Kanske bör öka till två om dagen jag med. Gjorde insättningen i onsdags. På vilken dag testade ni och hur länge var embryot odlat? Blir ju även väldigt nyfiken på om ni kände något under tiden eftersom man själv går och känner efter hela tiden.
    Jag har en femdagars odlad och testade på ruvardag 9. Jag tar progesteron 2ggr om dagen för att vara på den säkra sidan, men det är säkert inte nödvändigt. Jag kände spänningar i magen från ruvardag 7. Men inte ett enda symptom före det.
  • M karl

Jag bad om att få progesteron utskrivet. Det ska ju egentligen inte vara nödvändigt, men eftersom jag fick minus vid mitt förra FET så vill jag inte chansa denna gång.

Svar på tråden Ostimulerad FET symtom tråden.