• WsMamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tycker det är skumt, jag har köpt tester på Tradera (tyckte att det blev billigast) och har då haft två olika sorter att testa med denna gång. I morse tyckte jag inte att det var nåt på testet, möjligen en supersvag skugga, men igår eftermiddag tyckte jag att det var ett svagt streck... Dock inte inom 5 minuter, men jag är rätt säker på att det dök upp inom 30 minuter iaf...  Hm. Fast just nu känns det som det är mens på gång...

www.familjeliv.se/hem/wsmamma/gallery/php7tb1nk.jpg

www.familjeliv.se/hem/wsmamma/gallery/phpo3x0tl.jpg

• WsMamma

Nä... Små brunrosa flytningar känns inte som ett bra tecken, det var så mitt MA började...

• WsMamma
    Den lilla M skrev 2011-09-18 21:24:58 följande:
    Sist jag köpte test så blev det 100st test med känslighet 10miu för 185kr Skrattande
    Det var billigt.... Var hittar du så billiga tester?  Glad
  • WsMamma
    BejbyBoo skrev 2011-09-19 13:21:58 följande:
    Tänk om man bara kunde få en knapp på magen som ploppade ut när man var gravid istället, så man slapp fundera så mycket!  
    Det röstar jag också för. Sen vill jag ha ett litet fönster också som man kan kolla genom för att se så att allt är som det ska med bebisen när den väl finns därinne.  Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester