Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Fröken Fi, håll upp testet mot lampan =P... jag har för mig att man ser bättre då...men jag tycker att man ser ett plus =D!!!
Fröken Fi, håll upp testet mot lampan =P... jag har för mig att man ser bättre då...men jag tycker att man ser ett plus =D!!!
har BIM om 1 vecka...kan jag testa mig idag tro =)? har inte kissat än... har clearblue och några ägglossningstester kvar.
Nu är det BIM -4 eller -5 jag är inte säker...men kunde inte låta bli att testa mig! Är detta ett sk spökstreck?? Svårt att få på bild... Men där är ett tjockt svagt blått streck med två kanter...
Kan någon ta en titt på mina tester då =)?
Någon mening att jag köper digital!
Så här såg det ut idag :D! Det här är väl inget spökstreck heller? Blev så här ganska direkt =)!
Tog nytt idag... för jag hade lite ont i vänster äggstock igår ju. Det ovanför är ny från idag och det har inte blivit starkare =(... Jag tycker att det är tom pyttelite svagare men sambo menar att det bara är strecket är mer jämt. Har ju bim på tisdag eller onsdag så visst borde det blivit starkare idag?
åh tack för er stöd det känns så himla mycket bättre nu :D!!! jag ska försöka att först testa mig på tisdag igen =).. förra gången plussade jag jättestarkt på bim+5 eller något för jag fattade inte att jag var gravid så jag har ingen aning hur det är med att testa sig tidigt^^
Nu behöver jag väl inte tveka va? Sambon köpte digital dock fast jag ville ha vanlig och se om det blivit nått starkare. Fast gravid är jag allt :D!