• avokado88

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testade det här i morse. Det är ett minus va?

• avokado88
    veronica78 skrev 2011-09-28 10:50:43 följande:
    Det är nog tyvärr ett -... När har du BIM?
    Mmm jag tror det med..
    Jag vet inte riktigt när jag har BIM eftersom att min menscykeln varierar mellan 25-30 dagar. Men är ganska säker på att jag hade ÄL den 15 sep, då hade jag värk i äggstockarna. Senaste mensen var den 3 sep.
  • avokado88

Jag får helt enkelt vänta och se om mensen kommer... Om den inte kommit till på måndag så testar jag då igen. Jag hatar att vänta! Tungan ute

• avokado88

Kunde inte hålla mig till imorrn så jag testade imorse igen, det var ett minus Rynkar på näsan
    Så det måste ha varit ett litet spökstreck i onsdags.
    Då är det bara å vänta på mensen...

• avokado88

Hej! Testade imorse BIM -4. Hur ska jag tolka dom här? Det syns lite mer i verkligheten..

Blir testlagrets tester felaktiga efter 30 min? Färgen har ju flutit ut lite.

Efter 10 min:

fixad:

Efter 30 min:

fixad:

• avokado88

Det här testet gjorde jag nyss, BIM -4. Har hållit mig 3.5 timmar från att kissa..
    Är det något där?

fixad:

• avokado88

Oj, är det verkligen plus alltså?!

Nu är jag spänd på att testa morgonurinen imorrn! Orkar inte vänta så länge! :P

• avokado88

Såhär såg testet ut imorse (den nedersta):

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester