Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Idag kom mina test så ska ta ett om några timmar :) hoppas.. bim 17-20
Idag kom mina test så ska ta ett om några timmar :) hoppas.. bim 17-20
Behöver lite hjälp.. mellan idag och tisdag borde jag få mens om jag inte är gravid men nu har jag fått rikligt med flytningar, brukar ni ha det innan mens? Vill minnas att jag hade det i början när jag väntade sonen men dagens gravtest var blankt.
Jessica jag skulle ta ett nytt test om några dagar.. hur länge hade det legat innan du tog kortet?
Nu börjar det verkligen klia i testarfingrarna, äl+6 idag och jag hade lovat mig själv att vänta till måndag men det blir nog ogenomförbart.
Äl+9 och toknegativt.. med sonen plussade jag då så nu känns det som att hoppet är ute..
Hur gör jag för att få in bild från mobilen?
Ni får gärna analysera testet i mitt galleri
Nu ska den synas under starka bilder.
Nu då?
Nu ligger även orginalbilden i galleriet
Äl+9 samma dag som jag plussade med sonen
Jo det är tidigt.. nja inte direkt, mjölkproduktionen har ökat och lite tröttare än vanligt. Men det kan ju lika gärna bero på annat.
Jag gjorde en lista för ett tag sedan men det var få som skrev in sig. Äl och bim-lista heter den men kan inte länka VIA mobilen
Syns tydligt på bägge :) grattis
ÄL+9 och så blankt det bara kan blir, inget som ens kan analyseras. Suck, med sonen plussade jag just på äl+9.
Deppigt.. Blir nog ett försök nummer 6 snart..