• autumn

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej, jag hoppar in i den här tråden jag med....
    Översta testet togs i går morse, nedersta i dag imorse, och det är ju mycket svagareRynkar på näsan.

Jag har bim i morgon, men visst är åtminstone det översta positivt eller?  Konstigt att det var mycket svagare idag...

• autumn

jag kissade vid 5 tiden  och sedan togs testet i går vid 10, och idag vid 9, men nu minns jag inte om jag drack eller inte....
    Som tidigast har jag bim i  morgon, men har haft oregelbundet flera månader,så egentligen VET jag ju inte utan utgick ifrån att det är i morgon baserat på 28 dagars cykel iom att det syns en linje på testet, för om bim är om flera dagar så kanske det inte hade synts något än, eller vad tror ni?

Jag hade äl känning och även stegring på ältest för ca 2 veckor sedan också.

Gah, man vill ju bara veta, men jag ställer ändå in mig på att det skiter sig igenRynkar på näsan.
    Hade ett missfall i våras, men där fick jag inga pos test alls utan hade bara en tom hinnsäck.

• autumn

Oh, tack så mkt för er peppGlad.
    Ja jag testar om ngr dagar igen för har inga fler test hemma nu, så tar och beställer om inte mensen hinner komma...
    Och önskar er andra lycka till också såklart!
    Tänk att lite färg på en sticka kan riva upp så många känslor, jag går runt och är irriterad och nere idag.
    Igår var jag jätte glad, men när det var så svagt idag så dalar hoppet med en gång.

• autumn

Godmorgon.
     Jag hittade ett test så jag kunde ju inte hålla mig från att ta det idag , och idag hade jag inte kissat någongång innan. Det är starkare än igår, men jag har inga symptom,förutom att jag hade svårt att somna igår för det liksom kröp i benen, om nu det kan vara tidigt symptom?  Det är BIM idag OM jag har 28 dagars cykel vill säga...

Grattis Linnsi, jag ser ett plus :)
  • autumn

Tack ska ni haGlad
    Hade varit så himla roligt om det gick vägen denna gången...
    Vill verkligen tro att det skall gå bra, men katastroftankarna och supernojjan slår som vanligt klorna i mig.

Än en gång: Lycka till alla ni andra  på er väg mot plus!

• autumn

Hej, var ett tag sen jag skrev härinne, men jag kikar in här allt som oftast...
    Mina tester  har bara blivit starkare och starkare och idag var jag på VUL,skulle vara 6+6 efter senaste mensen som jag hade 13 september.

Läkaren såg  2 st hinnsäckar, men ingenting i dom, och sa att jag  bara var i vecka 5 + 2 enligt vad han kunde mäta till.
    Skall tillbaka för nytt VUL om 2,5 veckor men det känns verkligen inte bra nu, trots att jag har en hel del gravsymptom som kissar ofta, yr,-blodtrycket som togs idag var en aning lågt:102/76, svintrött, öm i brösten, halsbränna, lätt illamående, trög mage .

Fasen en sån väntan detta blir nu. Jag tänker testa varannan dag för att se om testen blir svagare för då är det ju missfall på gång.
    Så¨nu känns mina starka plus på testerna inte alls roliga längreGråter

Ville bara göra en uppdatering, och lyckönska alla er andra testare och barnlängtare.
    Kram!

• autumn

Tack lilaemma!  Läkaren sa också det där om senare äl, men första positiva testet gjorde jag på morgonen den 8 oktober, och enligt älkalendern här på fl så skulle äl varit den 27...   så senare än det känns inte som att det skulle kunna vara, eller hur tidigt efter äl kan man plussa? Är snurrig och tankarna hänger inte med nu riktigt känner jag.  Och som den största  pessimisten  jag är så tänker jag att detta gått åt skogen och förbereder mig på skrapning eller vad det nu blir....
    ÅHHH, skit, kunde det inte bara varit bra???

• autumn

Sedär ja. Började blöda igår, har  som kraftig mensvärk, så mina farhågor har besannats antar jag.
    Tog ett digitalt cb igår innan blödningen som då visade gravid 3+, vanliga  testlagrets stickor är fortsatt  starkare streck än kontrollstrecket, men det tar väl tid innan dom blir svagare igen då ,eller?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester