Inlägg från: Lillalivetimagen |Visa alla inlägg
  • LillaLivetIMagen

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

HJÄÄÄÄLP!
    Är jag gravid?`? 

• LillaLivetIMagen

HJÄÄÄÄLP!
    Är jag gravid?`? 

• LillaLivetIMagen

Tack alla. Men det där strecket skrämmer livet ur mig! :)

• LillaLivetIMagen

LillSnurr82: Alltså, inte var det så att vi verkligen har planerat det. Men vi visste om att det kunde hända, och det är jättevälkommet. Men det gör mig rädd, för jag kan ju inte så mycket och vet inte vad som händer härnäst.
    Skall ta ett till test nästa gång jag behöver kissa, för att försäkra mig extra...
    Men har flera symptom, ont i brösten, lätt illamående, riktigt ont i äggstockar/livmodern (som vid mens), mensen är 5 dagar sen, kissar oftare (får gå upp på natten). Men trodde mensen skulle komma eller att jag bara inbillade mig. 

• LillaLivetIMagen

Gjorde precis ytterligare ett test, och visst ser man ett plus ?
    Förra testet var apotekets, detta är cb...

• LillaLivetIMagen

Testade mig med morgonurinet för att vara riktigt säker, ingen tvekan längre :)

• Lillalivetimagen
    Loppan1979 skrev 2014-11-10 12:54:13 följande:

Idag är det BIM -1 och ÄL-Stickan är superstark. Gravtestet är dock ingenting på, eller? Tycker jag anar en skugga, snälla hjälp mig! phpoBEjSS32764.jpg

Jag ser ett mycket svagt streck på ditt gravtest! :) grattis!
  • Lillalivetimagen
    detstralarenstjarna skrev 2014-11-11 16:13:25 följande:

phpBynAjV97762.jpg

Bim-2 är jag gravid och kan vara glad, eller är det oroande svagt?

Säger stort grattis :) helt klart positivt
  • Lillalivetimagen
    Issi skrev 2014-12-07 08:50:55 följande:

Fick missfall i aug o hoppas nu på nytt plus, bim idag eller i dagarna lite oregelbunden cykel. Testade imorse och den här gången ser jag något, gör ni??

phpJw256448309.jpgphpevbK7r24213.jpg

Jag ser absolut något där! Köp ett digitalt :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester