• maddiiie89

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ett eller två streck? :/
  • maddiiie89

plussonskan: Grattis :)

och sen undrar jag lite om man kan få lite råd o tips av någon här:)
    är så att jag hade äl förra söndagen, alltså den 4/12, och nu är det så om jag undrar om de e för tidigt och testa ? är så nämligen att jag mår illa hela tiden men kräks inte men mår så där illa så man vill spy men kommer inget.. och matlusten e borta :( testade imorses men tror inte det va positivt, såg inget iaf. men nu tänker man att de kankse e för tidigt o testa:/

• maddiiie89

okej för ´jag har bim-6 imorgon och jag har så fruktansvärda symtom på kvällarna.. har sådan smärta i magen så de känns som mensen ska komma när som och jag blir täppt i näsan bara på kvällarna och känner mig febrig:/ kan man testa imorgon då?

• maddiiie89

okej :) jag försöker nog hålla mig till BIM ist.. om de nu går och hålla sigFlört hihi
    Bim är den 10/5 så håller alla mina tummar och tår tills dess=)

• maddiiie89

Har BIM idag men ingenting än:) inte en liten mensvärk än och jag brukar ha jätte mensvärk flera dagar innan mens... Men jag känner små stickningar lite då och då nere i magen ner mot ljumskarna.. Vad tror ni det kan vara ?:/ blir jätte orolig och vågar inte testa vill ju så gärna att de ska vara positivt..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester