• Tessan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som ser nått?

• Tessan

Ja jag ser nått men vet inte vad jag ska tro. äter p-piller. men råkade glömma två stycken (inte i rad) och nu mår jag dessutom illa.. inga andra symptom.. så vet ju inte när jag borde blivit befruktad isåfall, så det blir svårt att veta när man kan testa. hur lång tid bör jag vänta innan ett nytt test för att få ordentligt streck så det inte är något tvivel på om det är nått eller inte?

• Tessan
    Ja jag ser nått men vet inte vad jag ska tro. äter p-piller. men råkade glömma två stycken (inte i rad) och nu mår jag dessutom illa.. inga andra symptom.. så vet ju inte när jag borde blivit befruktad isåfall, så det blir svårt att veta när man kan testa. hur lång tid bör jag vänta innan ett nytt test för att få ordentligt streck så det inte är något tvivel på om det är nått eller inte?
  • Tessan

Jag hade svamp vid min förra grav.. så vist kan man ha de... inget jag själv märkte av först, var gyn som såg de. det hjälper att tvätta med babyolja och vatten.

• Tessan

Hej tänkte kolla med er om det är vanligt att få positivt på gravtest redan tre veckor efter första mensdagen (en vecka innan BIM) ? för testen var svaga så det kan väl inte vara så att min "mens" förra månaden bara var en blödning under tidig graviditet? ( strecken bli starkare så det är nog inte så att det är från mf ) Glad

• Tessan

Men det konstiga är att jag har en vecka kvar till BIM och vid tidigare graviditeter när jag tagit test på BIM dagen har dem varit svaga. Obestämd

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester