• tukituki

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Soffiie skrev 2011-10-14 11:40:33 följande:
    slemmis..

har du testat med annat än 10 mlu ?? när jag fick plus förra månaden fick jag plus på cb apotekets egna och testlagrets vanligt  25mlu.plus på rfsu vanliga.. men inte på dem med 10 mlu.. dem var blanka.. därför bojkottar jag dem. men jag tycker allt mig se ett exttra streck på dina sista test du la upp igår
    Hejsan, ett fråga bara, vilket program använder ni för att kunna se "bättre" de gravidtesterna?

tusen tack.
  • tukituki

bheñver era hjälp verkligen...jag är i bim- 2 och undrar om det är bara min huvud som "ser" ett svag svag mega svag streck...jag har fixar det lite...

• tukituki

Snälla , inget kan svara?

tukituki skrev 2012-02-28 16:05:17 följande:
    bheñver era hjälp verkligen...jag är i bim- 2 och undrar om det är bara min huvud som "ser" ett svag svag mega svag streck...jag har fixar det lite...

• tukituki
    wassan skrev 2012-02-28 16:59:51 följande:
    BILD 

Hej , på sidan 2962 finns det min bild. Tusen tack
  • tukituki

På eftermiddag. RFSU testa tidigt. Kanske är det spöke.... Vad tycker du ?????

wassan skrev 2012-02-28 17:05:22 följande:
    jag ser men det är så så svagt när testade du?? lugnt:) 

• tukituki

Ja! Jag har också köpt från testlagret, men jag ska testa imorgon igen. Måste säga också att precis var på toan och på pappret fans det lite ljus ljus rosa färg Om det är tanten på väg betyder att det inte finns något härinne. Men kanske är det själva ägg, eller hur säger man äggfästet nidation eller vad? Det mest som jag har är att jag känner att jag vill kräkas och idag fick jag mycket ont i huvudet,,, men men.....

wassan skrev 2012-02-28 17:14:58 följande:
    är det inte bättre att testa på morgonen morgon urin..har du symptom?? jag vet inte ifall de är spök men den är såsåså svag.HAR DU TESTER 

• tukituki

Hej igen ! Oj jag har varit på toan igen!! Och inget rosa!!!! Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!

• tukituki
    Jennie83 skrev 2012-02-29 10:41:28 följande:
    Behöver trix hjälp är på jobebt... snälla nån? =)
    Fick tag på nå tester från mvc

där ser du, jag är ingen expert, men jag har försökt att trixa den bild. jag ser en svag positiv, det ser lovande ut!! grattis!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester