• monterey

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej! jag har lite problem med ett test jag också. testade i morse, då fick jag ett minus direkt, men inget streck i kontrollrutan. nähe, tänkte jag, och var tvungen att skynda iväg till kiropraktorn. på väg hem igen köpte jag ett nytt test, men tittade även på det gamla. då hade det kommit upp ett streck i kontrollrutan och det hade blivit ett halvt, svagt plus. det var ett starkt horisontellt streck och ett halvt, svagt vertikalt streck. jag väckte mit pojkvän som sa att det var ingen fara, det är inget plus. men jag undrar ändå! jag har ju ett till test, men det sparar jag till om tre dagar (som det stod att man skulle göra). men jag är ändå så nyfiken nu!

någon som kan hjälpa mig?

• monterey

men bör jag då ändå göra om testet eftersom kontrollstrecket inte dök upp i början heller?

*ovan*

• monterey

jaha, är det felaktigt är det väl tur att jag har ett till test i garderoben då!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester