• Lillebror12

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

... Och jag har heller aldrig fått fullt utslag på äl-test och har ändå blivit gravid på första försöket två ggr så det verkar vara väldigt individuellt exakt hur starka strecken blir. Malina, för mig hade det där inneburit äl inom 12-48h så vänta inte med att börja försöka åtminstone .

• Lillebror12

Väldigt underligt Slemtorsk! Röstar för ett par nya test . När färgen vandrar på Testlagret ser man ju vandringen tydligt men aldrig har jag sett något streck först då (jag har iofs plussat direkt så inte hunnit avverka så många falska test men ändå!) som sedan försvunnit.

• Lillebror12

Jag fick plus på Testlagrets vanliga (25 miu va?) på äl+5/6 så jag gillar dem såklart . Tyckte faktiskt att de gav tydligare utslag tidigit än Babytimes förra gången jag var gravid- tror att det beror på att Testlagrets är bredare så det är lättare att se. Dock var det 2009 så det kan ju ha ändrats sedan dess!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester