• TimeOfMyLife

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej alla! Smygläser den här tråden varje dag och håller tummarna hela tiden för att det ska dyka upp plus :) radioactive, när du väl får det där pluset kommer du sluta automatiskt, för man vet vad man riskerar att förstöra :) jag snusade en dosa dagen, trappade ner till en halv om dagen vid semestern och när jag plussade tog jag sista snusen alldeles efter, körde med nikotintuggimmin i två dagar och sen slutade jag helt med nikotin :) det blir en annan sak när man vet att man är gravid! Jag har inte kört något med onico.

~Beauty lies in the eyes of the beholder ~
  • TimeOfMyLife

Hej tjejer!

Jag ljuvläser er tråd varje dag, är mycket spännande! Ville bara ge er en jämförelsebild (LitetBus titta noga) på RFSU, testlagret och digitalt cb.   

ALLA är tagna med samma urin, dock taget ut tre olika bägare för att det inte skulle kunna bli något fel, på BIM+2 (ÄL+16) och till och med då är rfsu svagt! Ville bara ge er lite hopp!

• TimeOfMyLife
    Jennie83 skrev 2011-12-29 11:36:23 följande:
    WOW underbar stegring GRATTIS

Tack! Är i vecka 17 nu så det var ett tag sedan jag fick dom där underbara bilderna :D

Min poäng är, skit i rfsu :P Jag höll på att smälla av när jag såg skillnaden mellan dom olika testen :P  
  • TimeOfMyLife
    LitetBus skrev 2011-12-29 12:09:17 följande:
    GRATTIS till pyret i magen! Och hjälp, vilken skillnad det var. RFSU som ska vara såååå bra enligt vårdpersonal osv... Jo hej tjena

Tack! :)

Jo det var det hela min poäng var, eftersom det andra testet du tog var positivit men rfsu var negavtivt, så tänkte jag att om du får se mina så kanske du förstår varför :P  
  • TimeOfMyLife
    LitetBus skrev 2011-12-29 12:13:52 följande:
    Det digitala var också negativt men nu ser jag att det testet som gav mig positivt har känsligheten 25 mlu och jag tror både RFSU och digitala CB har 50 mlu, vågar man hoppas kanske?....

Ja det skiljer ju ganska mycket i känslighet, och det första du la upp var alldeles för starkt för att vara falskt tycker jag alltså! :) Köp ett till likadant och lycka till!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester