• simple82

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon som haft ett - på testet trotts BIM +6??

Jag har bara massa - på testerna jag är BIM +6, har mens värk till tusen o ingen mens..just nu vill jag bara ha min mens el ett + suck.. 

• simple82

Jag blir så sjukt osäker om jag har äl el inte, vad tror ni? jag har funderat på dom med gladgubbe men dom är dyra och min är inte helt regelbunden så blir massor massor med pengar med dom ju...men snälla snälla vad tror ni? och om inte, hur ska dom se ut i så fall? någon som har bild o kan visa?

• simple82
    sweasmamma skrev 2012-01-13 10:01:05 följande:
    simple...så såg mitt test ut men du är på god väg iaf ... kanske testa igen i em
    Tack då vet jag hur dom ska se ut =0) ska testa imorgon igen, kan inte va långt borta =)
  • simple82

Är de någon av er som verkligen kan detta med äl och när man ska sexa?? *haha*

jag och mannen sexa i torsdags, sen fre o lör blev de inget pga vi va borta o va omöjligt att ens försöka *haha* Så sexa vi igår igen. Jag fick detta svaret nedanför i fredags och idag va de inget på äl testet..har vi en chans, el hade vi för lite sex?? Hur funkar de lixom?

Har vi någon chans denna månaden?

• simple82
    popcornplaya skrev 2012-01-16 12:54:06 följande:
    Du fick det i fredags och inget idag, testade du nått emellan för dett är ju inte positivt även om det är nära. Men om du inte testade i helgen så hade du säkert utslag lördag eller söndag och sen släpper ju ägget efter  det så sex i tors och igår är nog bra.
    Nej jag testa inte då tyvärr för vi va bort hon min mamma, tänkte först jag skulle testat men glömde dom hemma sen kunde vi inte ha sex där heller, tyvärr... Men är rätt säker på att jag hade fullt utslag i lör och sön. Mmm jag hoppas att vi har en chans i alla fall även om de blev en rörig helg lixom...
  • simple82

hur långt innan BIM börjar ni testa?? 7

och vilka äl har ni? någon som kan rekomendera?

• simple82

Ååå min man kom hem idag och fråga, har du grav testat dig än el?? Hur många gånger?

Såååå gulligt, jag svara men de tar två veckor minst inna vi vet om de tar sig..hans svar va - jaha suck.. =0P

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester