Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Japp, har testat apotekets men de va så hemskt dyra för det antalet man fick. Så ska det köpas fler så blir det inte av dom.
Trodde jag äntligen var gravid, men tji fick jag! Har andvänt ÄL stickor för att pricka rätt dag, mått illa i en hel vecka innan beräknad mens och gjort av med 7 graviditetstest eftersom jag inbillade mig att man inte kan må så illa utan att vara gravid. Men det var nog bara ett spratt som kroppen spelade mig för igår kom mensen som beräknat. På söndag börjar jag med Pergotime och hoppas på att det är vår tur nu!
Tror jag fick ett i morse
I och för sig ett svagt streck men jag har stickningar i livmodern och brösten ömmar.... Vågar man hoppas?? Har BIM på lörda.
Testet taget dryga timmen efter att jag var på toa sist. Har BIM på lörda. Positivt?
Gårdagens test....
Vill intevpå nåt sätt vara otrevlig men när man äter p-piller så hämmas ägglossningen så man inte får nån. Och man blöder inte nån vanlig mens när man äte p-piller heller. Chansen att bli gravid precis när man slutat me pillerna finns där helt klart! Då kickar kroppen igång sina egna hormoner. Håller tummarna för er och lycka till!! :) l