• Lillasyrran01

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sisko skrev 2011-10-25 16:01:48 följande:
    orginal bilden med cb.

Jag tycker dock att jag ser, men det är kanske som dom andra säger att det är vanligt att sådanna sträck uppstår
  • Lillasyrran01

bebislängtan80: Jätte stort grattis!!!

• Lillasyrran01
    BebisVagga skrev 2011-10-27 00:19:21 följande:
    mitt i allt jag tror jag e gravid igen lycka så går morfar o dör.. o det enda jag tänker på e hur dåligt barnbarn jag e som inte ens pratat med honom sen jag gifte mej i mars.....

Men gud, jag beklagar verkligen. Jag skickar en tröstande kram till dig! *KRAM* 
  • Lillasyrran01

Testade imorse igen efter mitt super ljusa steck igår..
    idag va det neg, men har ju inte bim förän på måndag så lever på hoppet ett tag till även om det va ett spökstreck igår :)
    Håller tummarna för alla andra nu och hoppas att ni får era plus!!!   

• Lillasyrran01

Jag har BIM-5 idag och gjorde ett test imorse som va pos. ser ut som blomkrukas test typ. men nu är jag lite skraj att det är spöksträck. visa sambon också och han såg det med. Vätar förvätansfullt på att de ska bli en ny dag så att jag kan testa på nytt. men är dock riktigt nervös över att det inte ska va pos imon. är ju såpass tidig med -5 liksom.

• Lillasyrran01

God morgon.

Hade 2 st positiva test igår, ett kl 06.00 och ett kl 21.00
    Jag sov stort sett hela dagen i förrgår (tisdags) och tog testerna på onsdagen. Drack extremt lite på tisdagen, ca 1/2 kopp kaffe, några klunkar vatten och en 33cl cola, undrar om det kan vara därför jag plussa på Bim -5 och inte idag, bim -4, drack betydligt mer igår.
    Känns lite jobbigt eftersom jag blev så himla lycklig när jag fick ett +

Jag har inga syntom alls förutom ont i tjejmagen på höger sida och ner mot jumsken, kunde inte ens sova pga av att jag hade ont i ljumsken.

Är det någon mer än jag som fått svaga pluss ena dagen och sen inget på nästa?     

• Lillasyrran01
    Envira skrev 2012-04-01 20:04:18 följande:
    alltså en liten fråga har jag till er.. När ska man börja oroa sig om man inte blir gravid? Jag hade jättelånga cykler i början när jag slutade med p-medel, typ 45 dagar. Sen har det börjat bli färre dagar nu varje gång, är nere i typ 34 dagar så nu räknas det ju som "Normalt" i alla fall.. 
    Men har väl försökt i ca 6 månader nu, och det blir väl ungefär 4 ägglossningar då.
    Som sagt, när ska man börja oroa sig att man inte blir gravid? 

Jag tycker inte att man ska oroa sig alls, när dte har gått 1 år så kan man väl gå på test och se om något inte stämmer.
    För mig och min partner tog det 4 gånger innan jag blev gravid och är snart i vecka 15 nu.
    Jag gav upp hoppet och började tro på allvar att jag inte kunde, slutade "försöka" och då hände det!

Så plötsligt händer det!!!
    Lycka till!      
  • Lillasyrran01

Jag gav upp hoppet i dec när jag inte fick något plus i julklapp, den 23 jan fick jag mitt plus och är nu i v 22 så jag håller med. Slutar man tro och hoppas och "ger upp" kommer oftast pluset! Lycka till!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester