Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jag tycker dock att jag ser, men det är kanske som dom andra säger att det är vanligt att sådanna sträck uppstår
bebislängtan80: Jätte stort grattis!!!
Testade imorse igen efter mitt super ljusa steck igår..
idag va det neg, men har ju inte bim förän på måndag så lever på hoppet ett tag till även om det va ett spökstreck igår :)
Håller tummarna för alla andra nu och hoppas att ni får era plus!!!
Jag har BIM-5 idag och gjorde ett test imorse som va pos. ser ut som blomkrukas test typ. men nu är jag lite skraj att det är spöksträck. visa sambon också och han såg det med. Vätar förvätansfullt på att de ska bli en ny dag så att jag kan testa på nytt. men är dock riktigt nervös över att det inte ska va pos imon. är ju såpass tidig med -5 liksom.
God morgon.
Hade 2 st positiva test igår, ett kl 06.00 och ett kl 21.00
Jag sov stort sett hela dagen i förrgår (tisdags) och tog testerna på onsdagen. Drack extremt lite på tisdagen, ca 1/2 kopp kaffe, några klunkar vatten och en 33cl cola, undrar om det kan vara därför jag plussa på Bim -5 och inte idag, bim -4, drack betydligt mer igår.
Känns lite jobbigt eftersom jag blev så himla lycklig när jag fick ett +
Jag har inga syntom alls förutom ont i tjejmagen på höger sida och ner mot jumsken, kunde inte ens sova pga av att jag hade ont i ljumsken.
Är det någon mer än jag som fått svaga pluss ena dagen och sen inget på nästa?
Jag gav upp hoppet i dec när jag inte fick något plus i julklapp, den 23 jan fick jag mitt plus och är nu i v 22 så jag håller med. Slutar man tro och hoppas och "ger upp" kommer oftast pluset! Lycka till!