• Lind85

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Försökt få till barn nummer fem i över ett år,  missfall i vecka 12 i november.  Ser ni något på detta test eller inbillar jag mig? Är på ägglossning +11. Ska nog ta ett tidigt digitalt imorgon om jag vågar....

• Lind85

Vi har haft så många kemiska graviditeter men hormonet har aldrig blivit så starkt att det synts på digitalt.  Så jag hoppas så att det får stanna denna gång.  

Inte lika mycket symptom som andra månader men detta är annorlunda nu när det är bekräfta. 

Extremt mycket flytningar,  humörsvängningar, lite molvärk både framme och ryggslutet.  Huvudvärk.  

Lycka till till er alla andra, hoppas ni får era plus som blir till bebis ❤️

• Lind85

Missfall i början på april så ingen aning när mensen borde komma. Jag tycker jag anar att streck, kan någon mer se? 

Ska självklart ta mer och beställa ett digitalt om inte mensen hinner dyka upp dvs. 
  • Lind85
    TA01 skrev 2023-05-06 21:01:39 följande:

Vilken bra tråd! Hjärta

Själv tog jag ett gravtest imorse. 
    Enligt mina egna beräkningar borde jag vara på äl+10, 
    vad säger ni andra? Är detta positivt?
    Sååå svagt ju Glad

Solklart positivt! Grattis 🥰🥳
  • Lind85

Vad tror ni om detta? Ingen aning när ägglossning var,  kollade inte denna månad. Men bör ha bim fredag eller lördag.  Två år försök till syskon denna månad,  två missfall och typ åtta kemiska missfall under de här två åren. Så jag hoppas så att det är vår tur snart. 
  • Lind85

Ägglossning +9. Tycker mig ana ett streck men det är kanske önsketänkande 😪 två år för att få till ett syskon och två missfall. Hoppet är högt även denna månad...

• Lind85

Strecket kanske inte syns? Vet att clearblue early Kan visa streck fast det är negativt,  gäller det dessa också? Är på ägglossning +10 så fortfarande tidigt. 
  • Lind85

Vad tror ni om detta? Klart rosa streck men är bara på ägglossning +8, ska inte ha mens förrän på måndag. Är så chockad,  vill bara se om ni ser det jag ser? Två års försök med två missfall och flertalet kemiska graviditeter. Kan detta äntligen äntligen vara den som stammar?!?
  • Lind85
    Alvedon83 skrev 2024-01-23 17:29:50 följande:
    Ser positivt ut😊
    Då ser jag inte i syne, jösses 🥹 bara att hoppas på att liten stannar kvar nu 😊 tack för att du tog dig tid att svara 🌸
  • Lind85
    Syskonförsök skrev 2024-01-23 19:04:30 följande:

Solklart plus! Men wow att de syntes så tidigt ! De där är ju 25 test med. Mitt testa tidigt babyplan syntes mindre äl+10😅😅

Verkligen! Aldrig fått så starkt så tidigt,  kunnat ana streck men aldrig så här tydligt. 
    Får ta ett digitalt nästa vecka när jag har bim bara för att få det svart på vitt, har såna med veckoindikator på som jag kanske vågar mig på 🥹
  • Lind85
    Alvedon83 skrev 2024-01-23 19:10:53 följande:
    Hade bekräftat med ett till test bara, jag råkade ut falsk positivt på en sticka förra månaden. 
    Usch så hemskt,  det har jag aldrig varit med om och då har jag tagit allt för många tester de senaste två åren. Jag ska definitivt ta minst ett till,  men ska nog försöka vänta till nästa vecka när bim är och kanske våga mig på ett clearblue digitalt med veckoindikator. 
  • Lind85

Vad säger ni om detta? Vet att Clearblue early kan ge falska streck men detta kom upp inom fem minuter och syns hur jag än vrider och vänder på det och det är ljust blått. Jag hoppas verkligen på att det är något denna gång, försökt i tre år snart för att få till syskon. Bim på torsdag,  ska hålla mig och ta ett digitalt då. 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester