• Supersemlan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej!

Ni här inne verkar kunniga, hoppas att någon har varit med om samma! 

Jag borde haft ÄL den 9/7 och plussade med Clearblue i tisdags, den 23/7. Då visade veckoindikatorn ?1-2?. 

I onsdags och idag testade jag med rfsu?s test ?testa ofta? med morgonurin, och båda dagarna så upplevde jag att strecken var bleka, om än där. Och jag kunde inte se någon stegring från onsdag till torsdag.

Då jag haft två utomkvedshavandeskap och ett missfall innan detta (dessa gånger testade jag dock bara en gång, med Clearblue, så jag har ingen aning om hur starkt streck som skulle visats) så tänkte jag att de betydde det värsta?

Men nu precis så testade jag med ytterligare ett Clearblue som visade ?gravid 2-3?.

Hur skulle ni tolka detta? 

• Supersemlan
    Anonym (Test) skrev 2024-07-30 00:01:57 följande:

Hello!
    Vi fick för ett tag sedan ett barn i vecka 36. Han föddes död. :( 

Vi har försökt kolla ägglossning med stickor. Nu testar jag med graviditetstest (tidigt, men osäkert hur tidigt, då kroppen varit i ofas). 

Men jag ser något otroligt svagt, det är svårt att få med på bild .. men är det någon om ser det ? 

Beklagar förlusten. ❤️

Jag ser absolut ett svagt streck! Testa med morgonurin idag eller imorgon så skulle jag tippa på att det är lite starkare. 
  • Supersemlan
    Bez skrev 2024-08-06 08:07:47 följande:

Hej! Va tror ni om  de här? Mens beräknad imorgon, spök eller pluss?
    Jag tycker mig se ett streck! Spännande att se hur det ser ut imorgon, med ett nytt test!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester