Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Spökstreck eller plus? Eller fantasi? Bim idag foto inom tiden.
Spökstreck eller plus? Eller fantasi? Bim idag foto inom tiden.
Suck fel bild
Jag tog ett tidigt graviditetstest imorse och tror att jag kan se ett svagt svagt streck? Syns lite mer irl än upplösningen här på bilden. Beräknad mens nu på måndag och haft bl.a sån mensvärk i typ en vecka nu. Vad tror ni?🤔
En nyfiken fråga - ni som varit nyfikna och tittat på clearblues test flera timmar efter att man testat ich sett streck - hur starka har de varit? utifrån vad jag ser så verkar de flesta ha svaga streck dvs otydligt - jag tittade (tyvärr inget foto) och det var lika stark blå som kontrollstrecket
nu vet jag att de är opålitliga efter 10 min men när jag sökt så har de pratat om att de falska positiva strecken ska vara svaga eller gråa - denna var som sagt lika starkt som kontrollstrecket
jag har tänkt kolla imorgon förmodligen, ville bara höra om era erfarenheter och tankar?
(jag har förr tittat på hundratals test i efterhand bara för att få se ett falskt positivt för att nånsin få se det positiva strecket även om det är fel och aldrig oavsett märke sett det så var bara nyfiken som en strut när jag valde titta efter ca 8 timmar)