Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Vad tror ni om det här? Spöksträck, positivt eller ser jag i syne?
RFSU Testa tidigt, skulle haft min mens igår eller idag men inte kommit än.
Vad tror ni om det här? Spöksträck, positivt eller ser jag i syne?
RFSU Testa tidigt, skulle haft min mens igår eller idag men inte kommit än.
Vad tror ni?
Ja det stämmer. Rfsu tidiga
Spännande just nu ????
Vad tror ni om dessa två? Båda två tagna idag på BIM-6, var inte ens meningen att jag skulle testa så tidigt men har haft märkliga symtom som jag inte brukar ha innan mens och speciellt inte så pass långt innan mens.. så, vad säger experterna?
Hoppsan! Den undre bilden blev fel bild, men se till den första bilden istället! :)
Hej igen!
Eftersom jag inte litar på CB testen då dom verkar kända för sina spökstreck så testade jag idag med ett testa tidigt ifrån Lloyds samt en vanlig sticka från graviditetskollen, jag själv ser ju att dom visar svagt positivt båda två samt CB early från igår. Men vad säger ni? Vågar jag vara glad?
Det är två bilder vardera på samma test.
Hej!
Är det något som ser något på detta test?
Tog ett imorse som jag såg väldigt svagt på samt denna ikväll som jag tycker mig se väldigt väldigt svagt på.
Det var helt blankt på samma typ av test för 2 dagar sedan.
Dock blev det ?Ej gravid? på ultratidigt digitalt ikväll.
Har fått liknande på mina test under flera dagar.
Visar först negativt sedan ett plus mellan 10-20 minuter. Litar inte på det utan väntar på att kunna ta digitalt. Har fått ?spökstreck? på fem clearblue på en vecka vilket känns konstigt? hoppas att ditt blir ett plus! Hur många test har du tagit och när kom skuggan?
Det är inte konstigt dessa test har dåligt rykte när det blir så, förstår att många blir lurade :(
Jag har tagit två stycken i måndags som var helt blanka och sen ett imorse med skugga och ett ikväll med skugga plus det digitala som var negativt.
Både imorse och ikväll kom skuggan inom 3 minuter, men kan ju såklart vara spökstreck ändå.
Hoppas att du också får positivt på digitala när du kan ta det!
Åh vad tråkigt, förstår besvikelsen till 100. Nej det är nog lika bra att använda andra test än Clearblues med streck.
Jag fick positivt besked nyss på digitala.
Önskar dig lycka till också och att det tar sig snabbt ❤️