• GladBanan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Ni vet hur det är, kan inte låta bli att testa tidigt och stirrar sen på ev streck. bim-2, ser ni något? Spökstreck?

• GladBanan

Bra spanat i tråden, det var mycket riktigt positivt GladBekräftade med ett digitalt clearblue. Håller tummarna för att det går bra nu, vi har försökt bli gravida över ett halvår

• GladBanan

Förstår ingenting av min kropp nu. Vi försöker få bebis nr 3 och fick ett tidigt missfall i somras, min cykel brukar vara mkt punktlig runt 27-28 dagar och jag är nu på cykeldag 31. 

Har känt igen gravsymptom senast dagarna med ilande bröst (som när mjölk rinner till), börjat böla för ingenting och svullen mage. Tog ett ica-test i morse som ev har en svag skugga, men under dagen har jag haft brunaktig spotting. 

Vad tror ni?

• GladBanan
    Daphodil skrev 2024-11-11 18:32:57 följande:
    Positivt test! Sen är spotting ett observandum, hoppas det inte blir något mer. 
    Det utvecklades till mensliknande blödning, känns tyvärr precis som missfallet i somras? tack för svaret i alla fall! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester