• Anonym (Eli)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tycker Ni? Dum som jag är så köpte jag rfsu testa tidigt 😂 hört jätte dåligt om dem. Ska testa mig imorgon med clearblue ☺️
  • Anonym (Eli)
    Anonym (Clearblue) skrev 2024-11-20 12:19:23 följande:
    Jag ser två streck ja!
    Ja men visst?! då är jag inte galen haha! Tidigt än, men vill följa utvecklingen ☺️ tack för ditt svar <3
  • Anonym (Eli)
    Anonym (A) skrev 2024-11-20 13:03:28 följande:
    Ta hellre ett digitalt testa tidigt. Dem där testen ger oftast spökstrek. Ser också att där är, men tänkte mest så att du får ett säkert svar :)
    Det ska jag absolut göra! Känns lite tidigt än, gör nog det på söndag/måndag. Tusen tack för ditt svar! 🙌
  • Anonym (Eli)
    Anonym (PL) skrev 2024-11-20 22:02:39 följande:
    Jag har gjort flera ivf återföringar o testar alltid positivt på RD5. även med digital så du borde kunna testa redan nu om du vill. håller tummarna men jag tycker det ser positivt ut!
    Tusen tusen tack för ditt svar! Jag tror kanske också det ???? gjort flera ivf återföringar också, bara 1 som fäst sig och blev tyvärr mf så är lite reserverad för att testa för mycket men kan ändå inte hålla mig haha!! Jag väntar till lördag, så hör jag av mig då. Men återigen, tack för du tog dig tiden!! Hoppas också positivt!! 
  • Anonym (Eli)
    AngieF skrev 2024-11-22 17:19:21 följande:

Vad tror ni om det här testet??
    Taget nu ikväll, dagen innan beräknad mens.

ag

Jag tycker det ser positivt ut ☺️
  • Anonym (Eli)
    Anonym (PL) skrev 2024-11-20 22:02:39 följande:
    Jag har gjort flera ivf återföringar o testar alltid positivt på RD5. även med digital så du borde kunna testa redan nu om du vill. håller tummarna men jag tycker det ser positivt ut!
    Blev negativt på digitalt..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester