Inlägg från: Anonym (OtåligMenHoppfull) |Visa alla inlägg
  • Anonym (OtåligMenHoppfull)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Troligtvis ÄL+8 eller ÄL +9 idag, så extremt tidigt, men otålig som man är så tog jag ett test ändå för skojs skull. Är det jag som stirrat mig helt streck-blind, eller är där en antydan till ett svagt streck? Eller är det troligtvis spök? 😅 

Nanathalie skrev 2025-01-07 11:24:41 följande:
    Jag ser det du ser men känner inte igen testet så vet inte om strecket är på rätt plats? Men ett extra streck ser jag helt klart.
    Ah glömde skriva märket på stickorna! De är från Testlagret ☺️

Då är jag inte helt blind iallafall, haha! Får avvakta några dagar och ta ett till och se om det blir något tydligare av det🤞
    Nanathalie skrev 2025-01-07 12:31:23 följande:
    Jaha! Där ser man. Ja testet visar ju något! Mitt var jättesvagt på äl+8 men digitalt sa gravid 1-2 och följde sedan stegringen. Tog sedan ett test på bim och det skrek positivt gick verkligen inte att misstolka. Om ditt test nu visar sig vara positivt så kommer det vara starkare redan i eftermiddag 😄 håller tummarna! Här är mitt första och mitt på bim:

Ja jösses vad positivt du hade på BIM! 😅 Gav digitalt utslag för dig redan på ÄL+8? Har nämligen ett sådant hemma, så kanske jag vågar mig på det snart då. Enklare med digitala som inte går att misstolka haha 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester