• ElsaCross

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Testade med rfsu testa tidigt, aldrig använt det tidigare så har ingen erfarenhet av hur blanka deras negativa ska vara. Bilden tagen inom test tiden, strecket torkade lite tydligare?

någon mer än jag som ser något alls?

• ElsaCross
    Sanlin90 skrev 2021-12-07 14:05:13 följande:

Syns lite irl tycker det går åt rosa, chansar på att det kanske syns här inne men familjeliv verkar ju döda kvaliten, jag öppnade testet då jag såg något utan att öppna men det va repor ivägen och blev skuggor

Jag kan se svagt, mitt var också sådär, samma märke. Jag undrar om alla deras test visar ett svagt spökatreck? För mina andra av andra märken har varit negativa, men jag hoppas ju, att våra svaga inte är spök!!
  • ElsaCross

Bim -3 på ett testa tidigt test från rfsu, kan detta vara ett spökstreck?

Bilden tagen inom tiden, men tog ett cb testa tidigt samma dag som var helt blankt?
  • ElsaCross

Någon som har erfarenhet av clearblues testa tidigt? Fick  det här idag och är osäker på om det kan vara spökstreck? Har aldrig använt dessa förut, färgen är blå men inte ett helt fint streck som man ska ha?
  • ElsaCross

Jag slänger in ett till meddelande innan någon hunnit svara på mitt förra. Sparade testerna (som man inte ska göra). Är det såhär avdunstningslinjerna ser ut på cb testa tidigt, någon med erfarenhet? Ja har bara kört andra märken tidigare och aldrig fått streck i efterhand, har ingen erfarenhet av det här märket.
  • ElsaCross
    Anonym (Brall) skrev 2025-01-22 21:13:29 följande:
    Japp. Jag avskyr dessa tester då de gett mig flera såna. Blä!
    Tack för svar! Tog ett nytt i morse och det var negativt så du Har helt rätt, kommer inte köpa igen (eller i alla fall bli bättre på att slänga direkt hehe).
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester