Inlägg från: Anonym (Frågande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågande)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag har ingen erfarenhet av rfsu testa tidigt, men efter 1 minu kom ett ljust rosa streck upp. Jag är på 5-6 dagar innan beräknad mens. Tänkte testa med ett vanligt på söndag igen. Men kan det verkligen vara positivt?

• Anonym (Frågande)
    Anonym (Väntar) skrev 2025-02-07 09:49:17 följande:

Jag tycker det ser positivt ut!

Tack för svar! Ska testa i helgen eller nästa vecka igen så får se. Det blev iallafall tydligt rosa, men hört lite illa om just dom där tidiga testen därav osäkerheten. 
  • Anonym (Frågande)

Testet var betydligt tydligare idag och min man såg det också så det var positivt. Såg även svagt plus på ett ?vanligt? test. Nu hoppas jag bara att fröet stannar 🙏🏻

• Anonym (Frågande)
    Plutten90 skrev 2025-02-08 08:00:56 följande:

Vad tror ni?

jag ser inget men jag vet också hur svårt det är att få det rättvisa på bild. Jag såg ett svagt svagt plus på ett vanligt test och inte testa tidigt som syntes med ögat men ej i kameran. Så 3 tester som var positiva för mig nu så kan mycket väl vara något. Skickar med 2 bilder. Ett testa tidigt och ett vanligt. Vanliga är först. Bim - 4 för mig.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester