Inlägg från: Anonym (Lilla lady) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lilla lady)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hjälp, ser ni något? BIM-6
    cb testa tidigt. 

• Anonym (Lilla lady)

Vi verkar sitta i samma båt 😅 tycker också bilden jag la upp blev kass🙈 Tycker man ser strecket tydligare på bilden i min telefon. 

Kottens skrev 2025-02-22 16:26:59 följande:

Skärpan var ju verkligen sämst på den bilden så bifogar en till.. syns mer i verkligheten.. 
  • Anonym (Lilla lady)
    Kottens skrev 2025-02-22 20:49:37 följande:
    Ja, vi sitter nog i samma båt 😅 men ditt är tydligare än mitt! Ska ta ett nytt test imorgon och hoppas verkligen på ett PLUS! ♥️ uppdatera!! 
    Mitt är ju mer inzoomat än ditt 🙈 jag har ett test kvar och tänkte försöka vänta ett par dagar iaf 😅🙈 om jag lyckas hålla mig!! Då måste du uppdatera imorgon 😍 håller alla tummar och tår 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
  • Anonym (Lilla lady)
    Kottens skrev 2025-02-23 10:09:25 följande:
    Lovade mig själv att inte bli ledsen eftersom det fortfarande är tidigt men här sitter jag, deppar ihop över negativt test. De andra graviditeterna har jag kunnat se vid denna tiden (om än oerhört svagt). 😔

Hoppas av hela mitt hjärta att du plussar starkt när du väljer att testa igen ♥️ 

Men när har du BIM? Ge inte upp, de är inte kört förrän mensen kommer 🙌🏻 
    är de samma tester du kört med nu? Och de blev tvär Blankt idag? 

jag kunde Inte hålla mig i morse 🙈 så nu har jag testat tre dagar i rad, med ?CB testa tidigt 6 dagar innan? 
    och jag tycker de blivit pytte pytte lite starkare varje dag, men de är fortfarande sjukt svagt, 🙈 så ser inte ens om de är grått ell blått. Men tänker att de bara är för tidigt att testa just nu. Enligt FLO appen ska mensen komma 27/2, om 4 dagar, men den bruksr vara någon dag sen. 😅 
    jag har beställt digitalt och får snällt vänta nu med att testa 🙈

så ge inte upp! ❤️ 
    här är från morgonens test 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester