Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Slemtorsk, så spännande att du börjar närma dig testdag. Jag håller alla tummar jag har
Slemtorsk, så spännande att du börjar närma dig testdag. Jag håller alla tummar jag har
Jag tror kotte1 är tillbaka, håll ögonen öppna
Hahaha !!! Jag blev varnad för spam när jag inboxade 4 st. Sen fick jag inte skriva för än nu nån stans på fl.
Jag vill inte bidra till nån vuxen mobbning så nu håller jag tyst.
Nämen hej. Jag ser inte i något av testen
Stora familjen jag blir så ledsen för din skull . Jag tittat på alla test jag hittat som du tagit och jag tror inte det var positivt ( kolla mina spök i min press ). Blir GALEN på cb. Deras spök gör många ledsna. De borde göra om testen så det inte blir massa missförståd. Kram
Ta tempen varje dag, samma tid. Blir det temphöjning så har du haft äl. Lätt att kolla.
Ta både äl test och ta tempen. Då har du koll på läget. Glöm inte att ha sex bara. Det är liksom det viktigaste . Har man sex varannan dag och har koll på temp och äl test så kan man nog inte göra mer än att hoppas.Sen är det nog inte ovanligt att det tar mellan 9 mån till ett år innan man blir gravid.
Jag tror på det med att ta tempen. Men det är viktigt att man tar tempen det första man gör varje morgon innan man gått ur sängen. Alltid samma tid och helst i munnen under tungan.
Har man PCOs så kan man ha alla symtom på äl utan att det inte behöver lossa något ägg. Det säkraste sättet ( på mig som också har pcos ) är att ta tempen.
Storafamiljen. Gamla test ska man inte lita på även om det är streck på det.
Men OM det är samma du har visat innan så var det spök. Sen har du testat neg flera ggr och det tyder också på att det var spök. Är det ett nytt test ser det lovande ut.
Jag tempar hela tiden. Varje dag, mun temp klockan 7.00. Sen skriver jag in det på en hemsida där de sen visar när jag haft äl. Stämmer nästan alltid på mig. Jag har oregelbunden mens och det syns alltid när mensen är på g på kurvan.
Jag skickar länk när jag är i datorn Svårt från mobilen.
Det ser ut som ett spök