• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag fick rosa flytning i morse....
    Kan äl ge blod?
    Vi pratar ofta om att befruktningen tar låååång tid, men kan det likaväl gå snabbt?

• Knasten83
    Louise1981 skrev 2012-02-02 09:28:35 följande:
    Jo det ser starkare ut Glad

min konstiga kropp, tror den försöker ägglossa men inte fixar det riktigt!
    Dock fick jag ju rosa flytning idag och det KAN man ju f¨å vid äl, dock aldrig fått det förr...

• Knasten83

Man kan visst få äl innan mensen kommit igång igen! Det har vi ju exempel på i tråden!! Va inte elak, vi lever på hopp här!!!

• Knasten83

Jag blir så trött!

Louise, vad som än händer -vi finns här! Tydligen i alla varianter. Pushande, stöttande, raka, ärliga osv.
    Skit i detta nu! Jag tycker bara man kan säga en sak på olika vis. Att ha fått föda fram sitt döda barn är ngt ingen bör behöva uppleva och då kanske man ska tänka efter lite extra HUR man säger saker..

• Knasten83
    flickor!!

Behöver er expertis igen Flört

Idag fick jag som sagt lite rosa flytning. Det va som älflytning med strimmor i. Nu hade vi sex igårkväll så jag vet inte om det är hans "rester" eller mina älflytningar men i vilket fall som helst.. Jag får aldrig blod eller rosa mitt i cykeln.

Vet att man kan få det vid äl och då uppkommer blödningen när ägget frigörs och släpper (för en nidis är ju omöjlig eftersom vi inte haft sex på ett tag innan). Jag hade som starkast på ältestet i tisdags(som blev svagt på kvällen), kan ägget ändå släppt så sent som idag? eller kan blödningen dröja kvar och komma ut nån dag efter ägget släppt?

Tusen frågor.. haha 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester