• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Allstå en fråga ha vi säkrat oss väl ifall haft mys måndag x2, tisdag(tslag på ältestet) o nu ikväll (utslag på ältesten)? räker de el ska vi helst ha torsdag också?

dum fråga behöver svar =)

• Jennie83

ja då kanske man kör på imorrn med.

med båda pojkarna blev jag gravid då jag fick glad gubbe på testet o då gjorde vi inget mer efter. ja men för o va säker kanske man ska =)

har sån j*vlsk ÄL mage... ajaj inge njutnings mys precis, men man får väl bita ihop o hoppas de tar sig =P de är ju en bra värk de e så jag måste se det =)

• Jennie83

ja vi mysade 20:de, 21:dra(pos ältest) åso idag 22:dra (ältesten visar pos)

hade känningar nederst i magen den 20:de också men testet visade inte nå då, men kände igen symtomet =)

• Jennie83
    Hoppaspåenfjärde skrev 2012-02-22 19:40:50 följande:
    Lite ot, men fick besked idag från min arbetsgivare att jag har blivit varslad :( så jäkla tråkigt! Så finns det ju inga jobb där jag bor heller :(
    va trist =( ite alls skoj =(
  • Jennie83

Clearblue Digitalt Ägglossningstest detekterar ökningen av ägglossningshormonet LH 24-36 timmar innan ägglossningen, och hittar de två bästa dagarna för befruktning inom en cykel. Genom att ha samlag under dessa två dagar, har du störst chans att bli befruktad.

• Jennie83
    Yomän skrev 2012-02-22 19:53:23 följande:
    Någon som har lust att kolla och ge ett utlåtande? www.familjeliv.se/hem/yoman/gallery/phpxdhtqz... Att det finns ett streck där råder inga tvivel om men jag är däremot väldigt osäker på om det är ett riktigt streck! Som synes så är det liksom så "smetigt" och inget väldefinierat streck med tydliga kanter vilket jag tycker att det borde vara. Misstänker att det inte alls är något positivt test trots att man ju gärna vill tro det när man tydligt ser att där finns nånting...
    ser pos i mina ögon =)
  • Jennie83
    Graaaatttiiiissss tyyrisen!!! :D

Nu j*klar hoppas jag på plus här snart, fått till det mån, tis ons och hade sån älkänning igår så de va nära jag hade sagt att det fick vara haha, så nu hoppaas jag verkligen det taaaaar sig!!!!!!!!!!!!!!!
  • Jennie83

har överköpt mig av tester, nån som vill köpa av mig nå testlagrets??? har 40 tester om inte mer =P

• Jennie83

Hr räknar ni de här med Äl+ dagar.

räknar ni från de ni fått utslag på ältesten isfall är jag på äl+2

eller hur gör ni???

• Jennie83
    Hallonbilar skrev 2012-02-23 10:03:57 följande:
    haha samma här 40 trillar in i dag :) så inte jag :)
    haha då e de inte bara jag som  har en massa =P

eller kanske lika bra o ha kvar dem, testoman som jag är =P
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester