Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Även detta är efter 20 min fast med blixt...
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-07 11:32:00 följande:
    Jasså slemmis Alingsås jag bor i annelund Herrljunga kommun. Rätt nära
    jaa men jag har jobbat i Herrljunga i sommras... och kommer troligtvis vara där hela våren

jag bor inte I Alingsås... utan.. snarare mellan Alingsås och Vårgårda men för folk som inte känner till trakterna är det lättare att säga Alingsås...för folk inne i Göteborg verkar tro att Vårgårda ligger både i Småland och utanför Borås..*S*
  • slemtorsk i din bralla
    splink skrev 2012-01-07 11:32:10 följande:
    På detta ser jag! Men väldigt tunt. 
    jaa det såg jag med nu faktiskt .. haha.. MEN jag tror bara det är nån skugga eller skiftning i bilden och inte på själva testet tyvärr
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-01-07 11:41:49 följande:
    Säg till om du känner för kaffe någon dag efter jobbet då
    absolut... Kommer vara på ..kommunhuset eller vad det nu heter.. TB-huset kallade min handledare det men det är ju där socialtjänsten är eller hur?
  • slemtorsk i din bralla

Men va faaaaaaaaaaaan.... nu har jag nån typ av ägglossningsliknande- flytning... stora slemmiga klumpar... inte fullt lika "trådiga" som ägglossningsflytningar men inte långt i från.. äggvite liknande i färgen och konsistensen...sega klumpar, långa trådar som liksom hääänger ner i toaletten när jag sätter mig..

Ägglossar jag igen!?!?!?!?  Vad är detta???

Mannen påpekade att han inte märkt av nån PMS än..vilket borde märkas även om jag är på bim-5............

HATAR att min kropp håller på... om jag nu är gravid kan jag väl få ett plus liksom, varför hålla på o fula sig annars...gaaaah!!!!!!

• slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2012-01-07 12:59:28 följande:
    har du tagit ett äl-test för att se vad det säger?
    nä det har jag faktiskt inte... men jag hade ju fullt utslag  för en dryg vecka sen....så det vore ju underligt om det hände igen fast inget förvånar mig iofs numera vad gällande min kropp *S*
  • slemtorsk i din bralla
    Den lilla M skrev 2012-01-07 13:07:52 följande:
    jag har haft så en gång, hade fullt utslag men tempen steg inte sen 5dagar efter fick jag fullt utslag igen och då gick tempen upp efter ca 48timmar..
    men nu är det ju mer än en vecka sedan... och redan förra gången var ägglossningen sen nästan en vecka... vore vääääldigt underligt eftersom jag inte har några kännigar av det i magen heller... brukar ha ganska ont av ägglossnigen.. men som sagt.. inget förvånar mig..får ta ett test nästa gång jag går på dass helt enkelt
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppaspåfler skrev 2012-01-07 15:59:25 följande:
    Hej igen mina cybervänner  Är detta en början på stegring? Har börjat med ÄL testning men det är ju bara 9 dgr sen mitt tidiga mf.. kan det redan vara äl på G verkligen?

det ser ju ut som en stegring absolut.. en del kommer ju igång med sin cykel direkt efter ett missfall, andra tar det flera månader innan de ägglossar igen så det är ju så olika. Det är nog några dagar kvar innan du får fullt utslag iaf så du kanske hamnar "normalt" direkt
  • slemtorsk i din bralla

Tog ett ägglossningstest för en stund sedan.... men det gav inget utslag.. ett svagt svagt streck så som det brukar vara när jag inte ägglossar...alltså beror inte den underliga flytningen på det..

Sen tog jag ju så klart ett gravtest när jag ändå var igång... ca 4 timmar från senaste kissning...inget druckit på den tiden.... men njae.... tror inte det finns en skugga ens...så det är bara att fortsätta vänta.... o vänta .... o vänta...

eller.... vill nån mixa så varsågod som vanligt... första bilden är omixad...andra är mixad

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester