Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Även detta är efter 20 min fast med blixt...
Men va faaaaaaaaaaaan.... nu har jag nån typ av ägglossningsliknande- flytning... stora slemmiga klumpar... inte fullt lika "trådiga" som ägglossningsflytningar men inte långt i från.. äggvite liknande i färgen och konsistensen...sega klumpar, långa trådar som liksom hääänger ner i toaletten när jag sätter mig..
Ägglossar jag igen!?!?!?!? Vad är detta???
Mannen påpekade att han inte märkt av nån PMS än..vilket borde märkas även om jag är på bim-5............
HATAR att min kropp håller på... om jag nu är gravid kan jag väl få ett plus liksom, varför hålla på o fula sig annars...gaaaah!!!!!!
Tog ett ägglossningstest för en stund sedan.... men det gav inget utslag.. ett svagt svagt streck så som det brukar vara när jag inte ägglossar...alltså beror inte den underliga flytningen på det..
Sen tog jag ju så klart ett gravtest när jag ändå var igång... ca 4 timmar från senaste kissning...inget druckit på den tiden.... men njae.... tror inte det finns en skugga ens...så det är bara att fortsätta vänta.... o vänta .... o vänta...
eller.... vill nån mixa så varsågod som vanligt... första bilden är omixad...andra är mixad