• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten, förstår din oro, jag håller tummarna ett ägg släppte :)

Jag är förväntansfull och hoppas på plus nu!

• Hoppas 2012

Verkar missat en del idag, stort grattis till de som fått + och en extra kram till dig Binegar. Hoppas du får tag på någon som känns bra att prata med, kan vara skönt som Mini sa att prata med någon opartisk.

• Hoppas 2012
    mamman030 skrev 2012-04-09 11:01:38 följande:

Vad tror ni om detta? Starkare i verkligheten.
    Ser mycket lovande ut!
  • Hoppas 2012
    Jess86 skrev 2012-04-09 15:29:37 följande:

Jag skakar just nu tjejer!!!!!
    Har varit i Dalarna över påsk och lämnade testet hemma så nu idag så fort vi kom hem så tog jag ett test. Täckte för så man bara såg kontrollstrecket och sen drog jag bort pappret efter 3 minuter och bara skrek rakt ut!!! ÄL+12 idag, var helt säker på att det inte tagit sig denna gång heller för det enda jag känt är lite stickningar i äggstockarna men se på faaaan: MADE IN MARSA ALAM!!!!!!

Underbart!!!! Grattis
  • Hoppas 2012
    Niicesara skrev 2012-04-09 16:54:17 följande:
    Har nu varit på UL. Allt såg helt perfekt ut och det lilla livet sov och låg på sidan. BM bad mig att hoppa lite och då vakna den och sprattla på som aldrig förr.
    Märklig känsla att se det så. :)
    Bebisen var 6 cm från huvud till rumpa men med benen ca 12 cm.
    Härligt! Roligt att få bekräftat att allt såg bra ut
  • Hoppas 2012

Sömntutan
    Jag brukar ha ont några dagar men har haft så ont den senaste tiden, super äl kanske :)
    Som stark äl värk inuti kroppen, vet inte vad det är denna månaden :(

• Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-04-10 07:27:38 följande:
    Hoppas: Nä jag fattar inget heller. Men det kanske man inte ska heller . Har aldrig känt av ÄL innan, men kroppen ändras väl hela tiden. Nu vet jag iaf vad ÄL värk är för något, tror jag .
    Haha nä det är nog bättre att vi inte förstår :)
    Sömntutan skrev 2012-04-10 07:57:11 följande:
    Tack! Men nu ger jag upp för denna månad. Helt neg. idag också. Nu vill jag att mensen ska komma igång så jag får nå hum om hur min kropp funkar.
    Nej inte ge upp,när hade du bim?
  • Hoppas 2012
    Sömntutan skrev 2012-04-10 09:18:07 följande:
    Hoppas: Ja om man räknar från blödningen jag hade efter uttaget av spiralen så är BIM idag. Men då vet jag ju inte hur lång cykel jag har. Nu räknar jag med 28 dagars.
    Men du kanske har en längre cykeln ju så ge inte upp!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester