• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

c89 skrev 2012-02-22 20:46:01 följande:
    Ja, precis, den sista lite missfärgade, men jag ser verkligen antydan till streck där! När är det taget? Du kan ju gå på toa och sedan hålla dig utan att dricka något och testa sedan igen så att det bara är urin och inte utspätt så mycket med vatten osv :)
    den tog jag i morses nån gång. denundersta nyss. kanske borde ta ett test iorgon bitti ist men jag fattar inte varför den ser ut som den gör. hade äl för 3 dagar sedan, dag 23 har igentligen äl dag 14 o en cykel på 30 så bim-7 igentligen men annars bim-11.
  • alexander2011

en skugga ja, aja..får ta ett test senare nån gång

• alexander2011

meja2011: grattis det där är positivt

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-22 21:24:11 följande:
    Angie:

Gårdagens CB:

Dagens CB:  

(nog hunnit torka lite.. men man ser ju att det varit brett)

Tror du det är kört?

asså knasen jag säger fortfarande smama sak..det måste vara nått. är fruktansvärt konstigt om det inte skulle vara det..då tycker jag du ska kontakta konsumentverket för cb..måste väl finnas eller o konstantea för doom att deras tester visar fel!!!
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-22 21:35:02 följande:

tack för att du orkar svara gång på gång.. jag tycker det är så skönt att du inte skriker ut direkt att det är spök för jag tvivlar starkt på det!!

Jag har gjort bröstförminskning och har normalt ingen känsel imina bröst, en gång innan har jag fått ont i dem och då va jag gravid med dottern.
    Nu har jag det igen och det väcker STOR misstanke hos mig.

Jag känner hur det sticker och molar i magen och jag känner igen det där attdet kommer och går hela dagarna när det växer.

Jag känner bara att jag vill ha lite hopp till söndag då jag ska testa nästa gång, lovat mannen att vänta!

klart jag svarar {#emotions_dlg.flower} men då kan det ju vara nått om du inte har ont i brösten annars menar jag. molvärken o stickningarna är ju typiskt. kände ju så med min grabb ganska tidigt.
    nej det där är inte spök, det kan det inte vara.
    jaha :( ska jag behöva vänta tills på söndag..gahh vill ju veta hur det går. måste vara skit frustrerande o inte få svart på vitt. testa ett annat märke ist. skicka efter testlagrets om du inte har den redan  
  • alexander2011

såhär ser understa testet ut när det har torkat.ser ni nått?
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-22 21:43:24 följande:
    Testlagret har jag bara fått skugga på men aco fick jag ju svagt på också. Minns du?

Ja det är helt sjukt frustrerande!! Jag hatar att behöva vänta! Även om det inte förändrar utgången så vill man veta och inte behöva gå och undra... "är det som det ska?"

De säger ju att ett plus är ett plus, men detta vågar jag inte räkna som ett slutgiltigt svar.

Låååååång väntan till söndag!      

ja just det jag :) jo det minns jag. förstår att det är frustrerande. vet sj hur långsamt dagarna går tills man ska testa men saken är ju det att jag inte orkar att vänta hahaha.
    bara för att du är osäker så blir jag osäker men jag är nästan typ 75% säker på att du är gravid 
  • alexander2011
    angie91 skrev 2012-02-22 21:59:26 följande:
    alexander... kolla detta!!!!!

asså jag fattar inte...2 konstiga tester..hmm ska jag testa imorgon eller vad tycker du..är bra märkligt detta.
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-22 21:57:50 följande:

Jag seeeer!!!!! :))

se där :) anade nått där men det är konstiga tester
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-02-22 22:11:58 följande:
    ditt är ju betydligt starkare än min lilla sketna skugga, haha!!

hahaha..dudina cb tester e inte o leka med,de är starka.
    tror däremot att det är nått fel på dessa tester eftersom jag är på dag 23 men fick äl utslag för 3 dagar sen så igentligen borde detta vara omöjligt om jag inte hade äl tidigare...ähh får ta ett test imorgon bitti 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester