• Gummsan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fattar inte varför det syns så tydligt vid genomlysning på vissa av testen??? Nån jag kan maila som kan kolla/lägga upp?

• Gummsan

Hittade en egen dator tillslut... Kolla detta vid genomlysning............... 

Slemmis:Du åker inte runt i Annelund nått? Vore skoj om du ville fika någon dag.

• Gummsan
    liten giraff skrev 2012-12-05 17:05:29 följande:
    Gunmsan: sådär såg mina test ut under lampa två dagar innan ett streck syndes utan lampa! men jag testade även med ett oanvänt test som visade samma sak. du kanske kan jämföra med ett oanvänt?
    oki ska genast kolla :-P
  • Gummsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-05 17:09:30 följande:
    nää praktiken är ju slut nu. Hade praktik till 8 juni...tack o lov *S* lång historia som tyvärr till stor del är sekretessbelagd haha men handledaren o jag hade lite olika syn på arbetsmetoder kan vi väl säga.

Sitter mest hemma o häckar nu, har ju inget körkort och svårt att ta mig någonstans.... förresten... ditt test.. det ser ju för tusan rosa ut?!?!?!
    Verkar va nått skumt med dessa test... vet ej... Åh trist :-P Bra att du säger ifrån, antar att hon jobbade på ett illa sätt :-P
  • Gummsan
    liten giraff skrev 2012-12-05 17:05:29 följande:
    Gunmsan: sådär såg mina test ut under lampa två dagar innan ett streck syndes utan lampa! men jag testade även med ett oanvänt test som visade samma sak. du kanske kan jämföra med ett oanvänt?
    Det oanvända kunde man se två vita sytrådstunna streck brevid där det rosa ska vara
  • Gummsan
    skunk skrev 2012-12-05 17:11:21 följande:
    exakt så där ser mina ut! ett igår och ett idag! vad har du för lot nummer?
    Ska kolla sen
  • Gummsan

Slemmis. Ne ingen mens än. Pumpar tror den borde komma. Har haft ont i typ två veckor. Ne inget annat märke.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester