• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Zoo
    Tycker det ser positivt ut :) är det rosa?

• Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-05-03 18:27:31 följande:
    hej tjejer! vul igår. bebis i v 12 =) vinkade samt suttade på tummen =) *kärlek 

Härligt Swea!
  • Hoppas 2012
    Alfonsmamman skrev 2012-05-04 09:16:27 följande:

Hej och hå...
    Håller på att äl-tester för närvarande. Har ofta ganska långa cykler och även oregelbundna. Vill nu kolla om jag verkar ha någon äl. Har tidigare i livet ätit pergotime då jag inte haft äl. Nu har jag dessa stickor och jag har ingen erfarenhet av dem. Men det kanske ni har. Vi har haft sex varje eller varannan dag under denna månad sedan förra blödningens slut. När sker äl då man ser en stegring i dessa test. Dag 20 är ju rätt starkt..eller?

Dag 16

Dag 17 
    Dag 18 

Dag19 

Dag 20 

VERKLIGEN positivt !! =)
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-05-04 08:53:26 följande:
    Firar fredagen med att kissa på mitt CB digitala som CB skickade för att jag ringt och klagat på ett som inte funkade när jag plussade för några veckor sen.
    3+ stod det. Kan inte annat än bli alldeles varm, fast tiden går i snigelfart så är det över 3 veckor sen jag fick mitt livs bästa påskägg

Ha en bra dag alla tjejer! Hoppas på att vi får se lite plus i helgen
    Jag unnar dig detta massor min fina vän! Hjärta
    Hoppas jag snart är på G efter dig =)
  • Hoppas 2012
    Jess86 skrev 2012-05-04 09:58:45 följande:
    Hej tjejer!
    En liten update, jag plussade ju i april och i måndags var vi på VUL i vecka 6+5  och fick se en perfekt liten böna på 0,9 cm med ett bultande hjärta Hjärta

Grattis till alla nya plus!!!   
    Härligt!
  • Hoppas 2012

Jag bokade en vanlig gynundersökning och fick VUL så här i Stockholm är det bara att boka och betala - easy!
    Antar det gäller samma vid graviditet

• Hoppas 2012
    Es Mamma skrev 2012-05-04 18:29:45 följande:
    Tog ett ägglossningstest nu och det var POSITIVT!!!! Det blev starkare än kontrollstrecket direkt!! Åååh det betyder att rosenroten gjorde att jag fick ÄL en vecka tidigare! Hoppas hoppas hoppas att lutealfasen ändå inte blir för kort!! Jag som hade tänkt BÖRJA testa på söndag, då hade vi missat. Jag är helt peppad nu haha :)
    Wiiee!
  • Hoppas 2012
    liten giraff skrev 2012-05-04 19:14:54 följande:
    Es mamma och hoppas 12: kör så det ryker!! ;) jag äter också rosenrot nu direkt efter pillerstopp. Kanske ska testa tidigare än tänkt med äl-test jag med då?!
    Japp nu kör vi :)
    Hm jag kan inget om rosenrot men testa lite tidigare :)
    N1987 skrev 2012-05-04 19:21:22 följande:
    Es och hoppas: vad gör ni här? Hoppa på era män nu! :)
    Håller tummar och tår för att det tar sig denna månad!
    Haha ja du, vi har varit iväg och ätit efter jobbet och maken ligger under en filt och mår inte så bra :(
    Jag får hoppa på honom ändå ikväll/nattt :) 
    Jennie83 skrev 2012-05-04 19:25:16 följande:
    Wieeee =)
    =)
    nomina skrev 2012-05-04 20:15:22 följande:
    GRATTIS!!!! =)
    Tack!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester