• Helenmedh

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Och en till helt annan sak.Ni vet nervryck? Typ som man kan få i ögonlocket? Kan man få sånt i magen? Jag blev jätterädd idag när vi var på badhuset och magen började rycka, syntes utanpå som tusan. Helt sjukt.. Såg precis ut som sparkar,men det är helt omöjligt, haft mens och negativa stickor. AAA nu börjar det igen! Sjukt obehagligt.. 

• Helenmedh
    Sol i sinne skrev 2011-11-26 20:17:07 följande:
    Jag drömde inatt att min mage fick såna ryckningar som syntes så väl! Vet inte om det hände på riktigt så att jag samtidigt började drömma om det..?
    Jag går snart in i v.6 så du kanske också är gravid? ;)

Annars så säger dom att ryckningar (iaf runt ögonen/ansiktet) tyder på vätskebrist, hoppas då ryckningar i magen tyder på graviditet! =)
    Hehe jaså? Ja jag testade ju negativt för 2 dagar sen så chansen är inte så stor.. 
    Jaha okej, ja jag får se till att dricka mycket då! Fast alltså skummare känsla harjag aldrig varit med om.HEla magen liksom rycker till :-O 
  • Helenmedh
    lilaemma skrev 2011-11-26 20:00:42 följande:
    Lyllos dig! Själv har jag aldrig under 32 dagar, oftast 35. Nu har jag ju inte fått mens sen i oktober/november 2009... Fast jag längtar ju inte direkt ;)
    Oj! Det är några år det.. Hur kommer det sig? Tycker jag läser denna tråd hela tiden men detta har undgått mig..
  • Helenmedh
    lilaemma skrev 2011-11-26 21:09:08 följande:
    Födde min dotter i augusti 10, så det är inte så konstigt som det låter... men snart borde den nog komma tillbaka...  Och sen så kanske vi börjar försöka göra en till bäbis... kanske... Efter sonen fick jag tillbaka mensen efter 15 månader så statistiskt sett borde den ha kommit för ca en vecka sedan eller nått... ;) Men sånt kan man ju inte gå på...
    Aaaaha! Förklarar en del  

• Helenmedh
    BebisVagga skrev 2011-11-26 21:11:03 följande:
    bim-9 idag....
    men inte ens lönt att testa ännu.. väntar en vecka
    All creds to you! Kunde inte hålla mig längre än bim-13
  • Helenmedh

Mensen håller sig borta! Vet inte om jag måste köpa ett test idag eller om jag orkar vänta!

• Helenmedh
    lillabambi skrev 2011-11-27 10:07:08 följande:
    testa ;)
    Ja jag är ju bra sugen men skulle bli så grymt besviken om det var neg.. Mensen är 3 dagar sen och det har aldrig hänt förut. Eller jo, när jag var gravid men det är ju en annan sa :-P
  • Helenmedh

Nej tror jag köper idag... Fick precis världens illamående attack och sprang in på toa och fick upp frukosten. Skulle borsta tänderna efter men det gick inte, spydde bara mer då..

• Helenmedh
    Skrutt 83 skrev 2011-11-27 11:36:10 följande:
    Helene: Låter väldigt lovande! Tror du är på smällen Testa testa! Håller tummarna!!!

Emma: Såg också på oredigerade bilden, spännande!!! Håller tummarna!
    tack Gick ner till affären runt hörnet men dom hade inte Får ge mig ner på stan och leta test ;) haha
  • Helenmedh

Jag håller på att bli tokig. Bim+3, ingen mens, inget plus! Snälla tomten. I år önskar jag mig ett plus på stickan.. 

Vad är detta? Mensen är aldrig sen i vanliga fall... 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester