• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2011-12-29 12:41:30 följande:
    Nu har jag inte läst igenom alla sidor som ni skrivit det senaste dygnet.. Herrejisses vad ni skriver!  

Men.. Hoppet är rätt ute för mig.. Jag visste ju att det skulle bli svårare för mig och karln eftersom jag har mitt uuunderbara blod som stöter bort allt som kommer i dess väg, inkl embryon och foster :,( Så när jag fick de ytterst svaga positiva testen så kändes det fantastiskt.. Men nu, ja.. Då är testen helt blanka..
    Hon på KK sa ju att jag kunde få missfall på missfall men det känns förjävligt.. Usch, vill bara gråta.. 
    GRÅT då!!!! det gör jag varje gång jag får mens,gråter,hakar upp mig,blir deppig sen blir man stark nog att ta nya tag !!KRAM 
  • sweasmamma

jag mår sjukt illa... rapar som tusan ! jag tror nog jag har kraftig magkatarr orsakat av all stress runt bebisverkstad!!! ååhh va man hoppades att det skulle vara vår tur men ....hoppet är ju inte ute men det känns konstigt då jag mått illa ett tag nu ...

• sweasmamma
    Helenmedh skrev 2011-12-29 12:57:21 följande:
    Ja det gråts för fullt här hemma.. Tur att jag har jobbet, då slipper jag tänka på det 24/7.. 
    Deppig blir man.. Usch vad jobbigt det är.. Man tar liksom för givet att har man oskyddat sex så blir det barn. Jo pyttsan!

Jag hoppas iallafall för dig att dina test innebär bebis  
    tack Hjärta hoppas också men tror inte...
  • sweasmamma
    TimeOfMyLife skrev 2011-12-29 12:59:53 följande:
    Ja det skiljer ju ganska mycket i känslighet, och det första du la upp var alldeles för starkt för att vara falskt tycker jag alltså! :) Köp ett till likadant och lycka till!
    jag håller med.. det va INTE spök någonstans =)
  • sweasmamma
    littlepixiegrl skrev 2011-12-29 13:01:03 följande:
    Pumann: Det är bara att komma och hämta, vill ju att de ska komma till nytta!
    ååhhh gärna!!!!!
  • sweasmamma
    Shio skrev 2011-12-29 13:14:22 följande:
    Hej tjejer! Tänkte höra vad ni tror.... Har haft ont i magen i ca tre veckors tid nu... Går på p-piller. Tog ett test idag på em. För att kunna utesluta en graviditet... Tycker att jag ser ett tunt streck...Tänkte ladda upp en bild från telefonen, med det verkar inte gå, kan man inte det? Någon?
    någon här har sagt man kan lägga in det på sin sida sen kopiera det tror jag ... vet inte riktigt =( 

men cb brukar vara kända för sina spök,trådsmalt streck men en del är ju faktiskt gravida .... 
  • sweasmamma
    My Guiding Light skrev 2011-12-29 13:28:47 följande:
    pumann: utsmetat eller inte så är det ju definitivt något där (tog däremot en stund innan jag förstodvarför någon lagt in en cool rymdraket i tråden ;)
    ha ha ha ha ha
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester