• lilaemma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ensamärstark skrev 2017-10-27 09:40:48 följande:

Hur är det med babyplans testa tidigt egentligen. Är på äl +5.... men det måste ju vara omöjligt att få positivt på Stickan såhär tidigt?

Men det visar helt klart något på Stickan.

Hade en kemisk graviditet förra cykeln.

Vad tror ni??

Ser. Om det är riktigt så ökar det i styka snabbt. Kan du haft tidigare äl?
  • lilaemma
    ensamärstark skrev 2017-10-27 10:00:17 följande:

Jag är väldigt osäker på äl. Men hade ägglossningssmärtor i söndags. Och starka kortvariga smärtor i onsdags kväll.

Det måste ju vara spökstreck?

Tror det är positivt. Prova igen i morgon. :)
  • lilaemma
    Nineteennintyfive skrev 2017-10-27 14:25:49 följande:

Jag blir galen fått 2 streck på 3 st test men ej gravid på cv digital!!!!

Vilka test har du fått streck på?
  • lilaemma

[quote=78138919][quote-nick]Njcm skrev 2017-10-27 15:25:27 följande:[/quote-nick][/quote]

Ser tyvärr ingenting alls. Om det är ett vitt sträck så är det helt klart negativt...

• lilaemma
    mrshellstrom skrev 2017-10-27 18:02:27 följande:

Galet tidigt isf ???? och dessa är sådana tidiga. Tog ett vanligt, vetetusan om jag ser på den.

Det här anat jag något på. Håller tummarna...
  • lilaemma
    mrshellstrom skrev 2017-10-27 17:52:31 följande:

Ser ni?!

Är lite osäker på placeringen, ser en aning utsmetat ut - som färgrester som är bortom där strecket ska bli, men är inte säker. Testa igen i morgon, de brukar öka snabbt i styrka på de där testen...
  • lilaemma
    lakritspipa93 skrev 2017-10-30 16:50:52 följande:

Hej!

Jag och sambon kör natural cycles och idag är BIM -2 enl. Appen. Ser en skugga på testet jag tog precis, graviditetskollen... vad tror ni??? Skickar med oredigerat och litet mixtrat med kontrast ;)

När mitt gravkollens såg ut så där var alla andra test tydligt positiva. Håller tummarna!
  • lilaemma
    lakritspipa93 skrev 2017-10-30 19:51:15 följande:

Hej! Tack för svar, då kanske jag inte inbillar mig då. Blev så ivrig och stack iväg och köpte två clearblue, ett early och ett digitalt. Hade egentligen lovat mig själv att inte ta det digitala, men kunde inte med att inte göra det när jag såg att det kom upp ett streck på early...! Men digitala visade såklart neg... får vänta till imorgon och ta ett nytt men efter early så känns det väl ändå som att det bara är en tidsfråga innan det blir positivt på ett digitalt :)

Det ser mycket lovande ut. Det digitala kan ta lite tid på sig... Ta det med morgonurin om du vill få rätt på veckoindikatorn...
  • lilaemma
    Missdaniels skrev 2017-11-02 22:41:03 följande:

Jag hoppar in här!

Gjorde ett test i eftermiddags med apotekets egna och fick efter några sekunder upp ett svagt streck. Har precis googlat och sett att fler fått svaga streck med apotekets och de har varit negativa.. vad tror ni?

Strecket är något rödare i verkligheten

Tycker det ser svagt positivt ut.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester