• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixxy välkommen tillbaka och lycka till!

• Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 09:35:10 följande:
    Tänkte bara att jag måste berätta en sak.
    Jag har inte bara fått massor med stöttning i tråden av alla goa tjejer (idioter undantagna ) utan även hittat en av mina absolut bästa vänner här inne.

Hoppas2012 du är guld värd det vet du Hjärta 
    Finaste vännen
    Tack snälla för dina fina ord, du vet jag känner precis likadant och aldrig kunde jag väl ana när jag blev medlem på FL att det skulle ge mig vår finaste vänskap!

Jag är så tacksam för att du finns i mitt liv Hjärta
    ÄL ca 6 juni, BIM 22 juni , 10:e försöket, första barnet
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 09:40:20 följande:
    Precis... Ett plus - CHECK och nu ett kvar Flört
    Jajemen Glad
    Kommer efter och joinar dig så snart någon vill gro sig in hos mig
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-06-01 09:52:55 följande:
    Exakt! Den kanske bara vill veta om "snuttefilten" som blir över är rosa eller blå så den väntar tills vårt UL så den vet om den ska bli pojke eller flicka haha!!! 
    Precis hihi, den inväntar det först =)
  • Hoppas 2012

Jag har också tänkt på bim- etc innan men efter att jag tänkt på det och fått det mer förklarat för mig så struntar jag i bim och går efter ÄL =)

• Hoppas 2012
    Niicesara skrev 2012-06-01 18:23:03 följande:
    Såhär känner jag - vet man när man har BIM så borde man ju veta när man haft ägglossning? Eller?
    Hur kan man annars veta när man har BIM?
    Har även tänkt på det här med tester... Det står på många att man kan testa 4 dagar innan mens men då måste dom ju räkna med en menscykel på 28 dagar och 14 dagars lutealfas.
    Har man en lutealfas på 10 dagar så kan man inte testa på BIM-4 (ÄL+6) Det är för tidigt.
    Förstår Ni hur jag menar?

Jag personligen tycker det är bättre att räkna ÄL+ än BIM- med tanke på hur olika vi är. Skriver någon att dom fått negativt på BIM-4 men bara är på ÄL+6 så är det ju inte så konstigt.
    Skriver då en annan att dom fick starkt plus på BIM-4 och är på ÄL+12 så är det en helt annan sak.

Ge inte upp förrän mensen kommer och jämför inte med andra och när dom testade positivt! Det blir bara så fel då..
    Bra skrivet!!
  • Hoppas 2012

Fast det är väl inte helt sant slemmis? Det har förekommit kommentar att det önskades att hon inte skulle få barn.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester