• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gör du? Men det har ingen färg, buhu

• Knasten83

Nelliepop: så du tror jag plussat? Goa du! Med mens o allt? Ja lite märkligt är det.

Momtobe: nä, inte mkt. Verkar va gammalt blod, brunt. Ingen mensvärk

• Knasten83

Swea: stackars!!! Prova postafen om du har hemma. Jag som är åksjuk har alltid det hemma ;)

• Knasten83

Skrutt: jag fick stegring på ältest 2 ggr denna mån så jag är på allt från äl+6 till bimdagen. Blöder inte mkt. Har ingen mensvärk... Brukar ha riktigt mkt. Men det kanske kommer! Hoppas inte.... Men tror du inte att det e spök??

• Knasten83

Hoppaspåfjärde: alltså det är ju så olika. Det står ju på testen att man kan testa från 4 dar innan bim men det är så individuellt. Att du bara känner brösten är ju varken pos eller neg, man kan ju ha alla symtom och inte va gravid samtidigt som man inte behöver ha ngt och ändå va gravid om du förstår hur jag menar? :)

• Knasten83

Swea: jag förstår att du blir ledsen.. Glöm inte att du känner din kropp bäst och visst kan man va skengravid men det känns långt borta för en själv. Hoppas att det är gravid du är vännen!! Testen ser ju riktiga ut... Inte spök

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester