Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis ad urnam skrev 2012-02-27 21:01:28 följande:
    Jag lade ju ut från tråden jag skrev förra året när jag plussade, i denna tråd tidigare, och jag skrev på samma vis då såg jag. 
    Jag hade mensvärk, som träningsvärk i magen, och extremt ömma bröstvårtor. Så ja,,,,kanske,,,,,kanske  
    jag tror också att du är gravid
  • slemtorsk i din bralla
    Mini Léonie skrev 2012-02-27 21:04:25 följande:
    Slemmis:
    Mmm gluten har jag med tänkt på men magen är bara svullen långt ner liksom... ???
    tunntarmen....
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-02-27 21:28:17 följande:
    Slemmis: Test!!
    ha ha..tokfia.. näää det får nog vänta tills i morgon bitti...eller om jag ska vänta några dagar nu med att testa........
  • slemtorsk i din bralla
    Meoow skrev 2012-02-27 21:50:47 följande:
    Jag ser något där med, men väääldigt svagt! När hade du bim? Håller tummar o tår... :)
    om 4 dagar....och detta är ju de engelska testerna som tydligen är ganska okänsliga men jag vet inte... känner av menskänningar i magen nu men tuttarna lever ju fortfarande om.. min kropp är knäpp kort sagt.
  • slemtorsk i din bralla

God morgon...mår Skit, hals o huvud värker i kapo och sa fick man mensvärk pa toppen av det....bäddar ner mig igen. Testerna visar noll...tror jag.....bim-3

• slemtorsk i din bralla

HJÄLP!

Vaknar med mensvärk.. kliver upp.. och sen försvinner den liksom... tog två tester, ett apotekets och ett engelskt...stod en stund med båda och tyckte mig se skuggor o ränder åt alla håll o kanter...har sån huvudvärk att jag gav upp... apotekets står ju att man inte ska läsa av dem senare än 5 min ...å andra sidan ska man inte läsa av dem förrän 5 min har gått!?!?!?!
    45 min senare, när mannen åkt till jobbet och jag är på väg mot sängen igen... så kollar jag ... och va fan!?!?

Nu kan till och med inte Lilla Leonie säga att där inte finns ett streck ska jag bara säga

MEN hur mycket ska man lita på det efter tiden gått ut? Alltså jag tyckte ju det fanns där först så att säga, och ja det ÄR rosa i tonen......
    JA bilder kommer..ska bara ladda upp dem på datorn först och hoppas att strecken syns lika bra som på mobilskärmen

• slemtorsk i din bralla

skit också.. tror inte det syns... får försöka ta nya bilder..

i varje fall.. här kommer de första bilderna.. tagna DIREKT i anslutning till testandet..

får ta det i flera omgångar för vårat nät är lite segt nu....detta var det engelska testet då
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester